روزنامه‌های ورزشی ۵ آذر؛ عادل به مرور کنار می‌رود

"خبرورزشی" مدعی است بعد از گرفتن برنامه ۹۰ از عادل فردوسی‌پور سایر برنامه‌های در صدا و سیما به مرور از او گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۵ آذر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "یکی یکی برنامه‌های عادل را می‌گیرند" مدعی شد بعد از حذف برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور برنامه فوتبال ۱۲۰ و مجله لیگ قهرمانان اروپا که از شبکه ورزش پخش می‌شده است دیگر قرار نیست ادامه داشته باشد.

"گل" با عنوان"هر وقت محمود از من مشورت بخواهد دخالت می‌کنم" به پاسخ پرویز مظلومی به اتهام دخالت در ترکیب استقلال پرداخت، کسی که معتقد است بعد از ۳۰ سال مربیگری کار خود را بلد است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان " شوآف حقوقی به ضرر پرسپولیس" به برگزاری جلسه آنلاین برای شکایت کالدرون پرداخت، جلسه‌ای که به ادعای این روزنامه به ضرر پرسپولیس تمام شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فکری و آبی‌ها به فکر فرار از بحران" به آغاز هفته سوم لیگ برتر پرداخت، البته که در عنوان اول این روزنامه از شرایط فعلی استقلال به عنوان بحران یاد شده است، موضوعی که کاملاً عجیب به نظر می‌رسد.

"ایران ورزشی" با عنوان"رشید وارد می‌شود" مدعی شد از هفته سوم لیگ برتر محمد رشید مظاهری به چارچوب استقلال خواهد رسید و سید حسین حسینی بعد از چندمین ماه روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

"شوت" با عنوان "ماشین سازی موتور استقلال را روشن می‌کند" به مصاف حساس امروز استقلال و ماشین سازی تبریز پرداخت، نبردی که با حضور کامل مهره‌های استقلال می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

" پرسپولیس" با عنوان"ابهامات پرونده عیسی" به انتقاد از مدیران پرسپولیس برای ضعف در پرونده عیسی آل کثیر پرداخت، اقداماتی که به جای مصرف شدن در مسیر بازگشت عیسی صرف شوی حقوقی پرونده النصر می‌شود.

" صدای سپاهان" با عنوان"بله، کی روش قهرمان ماندگار فوتبال ملی ایران است" به طعنه به امیر قلعه نویی پرداخت، کسی که طی مصاحبه‌ای برای چندمین بار از علاقه خود برای رفتن به تیم ملی پرده برداشت و سپاهان را مقصر انتقال نیافتن به تیم ملی دانست.

"سبز سبزم" با عنوان "خواهشا تکنولوژی var را به فوتبال ایران بیاورید" به انتقاد وحید محمدزاده از داوری‌های لیگ برتر پرداخت، داوری‌های که تنها طی دو هفته ذوب آهن را منتقد ساخته است.

کد خبر 457528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.