انتصاب جدید معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز

شهردار شیراز گفت: طی حکمی مسعود طهماسبی به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و مجتبی زوربخش معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز به عنوان مشاور طرح تراموا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حیدر اسکندرپور صبح امروز (سه شنبه) در مراسمی از زحمات مجتبی زور بخش تقدیر و تشکر کرد و مسعود طهماسبی شهردار اسبق منطقه ۳ را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز انتخاب کرد و عنوان داشت: یکی از سرفصل‌ها و رویکردهای مهم شهرداری و دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز، ارتقای شاخص‌های حوزه حمل و نقل به ویژه هوشمندسازی خدمات این حوزه است که ضروری است این امر با هماهنگی حوزه‌های مختلف شهرداری سرعت بیشتری بگیرد. همچنین کلیه حوزه‌ها باید عملکرد خود را نسبت به رویکردها تسریع ببخشند.

وی خواستار ارتقای سطح عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، تسریع در اتمام مطالعات جامع حمل و نقل و انجام اقدامات اثربخش برای شهروندان در این حوزه شد و افزود: از شما کار می‌خواهم و خروجی عملکرد شما باید ارتقای سطح عملکرد معاونت حمل و نقل در شهر و تحقق شعارهای شورا و شهرداری باشد.

شهردار شیراز با بیان اینکه دکتر زور بخش معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک متخصص حوزه حمل و نقل است اما نیازمند اقدامات اجرایی نیز در این حوزه هستیم، اظهار کرد: با توجه به تجربه و تخصص از ظرفیت ایشان به عنوان مشاور طرح تراموا استفاده می‌کنم.

در ادامه این مراسم مسعود طهماسبی شهردار پیشین منطقه ۳ و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: تلاش می‌کنم پروژه‌های این حوزه را با سرعت بیشتری پیش ببرم و در مسیر اجرایی کردن خواسته‌ها و رویکردهای مجموعه شورا و شهرداری گام بر می‌دارم.

وی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل و ترافیک به علت توسعه شهر دچار مشکلات عدیده‌ای است خاطرنشان کرد: تعیین سرانه خدماتی نقاط مختلف شهر، لزوم پیوست ترافیکی ساختمان‌های بلند مرتبه، اولویت بندی پروژه‌های حوزه حمل و نقل، توسعه شهر الکترونیک و هوشمند، فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک از جمله اقدامات مدنظر است.

مجتبی زور بخش معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای مدیران جدید گفت: طبق توصیه اکید شهردار شیراز بر امانتداری و پاک دستی، تلاش کردم بار امانت را به سلامت به سر منزل مقصود رسانده باشم.

مسعود طهماسبی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز پیش از این شهردار منطقه ۳ و ۵ شیراز، شهردار صدرا، معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز و … بوده است.

کد خبر 457465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.