شلیک‌های هوایی گاندوها!

ششصد و یازدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"شلیک‌های هوایی گاندوها" عنوان اصلی این روزنامه است که به بیانیه ذوب آهن پرداخته است. رسانه رسمی باشگاه ذوب‌آهن گزارش داده که مسئولان این باشگاه در اعتراض به اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال این باشگاه در دو هفته ابتدایی لیگ، نامه‌ای به سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده‌اند که در متن آن آمده است: در صورت ادامه سریال اشتباه داوری علیه این تیم، باشگاه ذوب آهن از لیگ برتر کناره گیری می‌کند.

"عملکرد داور بازی با ذوب آهن رضایت بخش بود" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های مدیر عامل ماشین سازی دارد. مدیر عامل ماشین سازی در خصوص عملکرد داوری دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشته: داور به موقع در تمامی صحنه‌ها حضور داشت و برخلاف اعتراضات تیم حریف، افراد حاضر در بازی به عملکرد خوب داور اشاره داشتند و ما نیز از وضعیت داوری بازی رضایت داشتیم.

"پیاده روی از تهران به سوی اصفهان" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که صحبت‌های علیرضا مرزبان را در خود گنجانده است. علیرضا مرزبان که در برنامه ضربه آزاد اصفهان شرکت کرده بود، در واکنش به پیامکی که یکی از مخاطبان این برنامه ارسال کرده و از مجری برنامه خواسته بود تا قول پیاده روی تهران-اصفهان را از مرزبان بگیرد، گفته: این قول را الان می‌دهم. اگر سپاهان قهرمان شد، از تهران به اصفهان پیاده می‌روم. من حساب کرده‌ام اگر ۵۰۰ کیلومتر در نظر بگیریم حدود ۱۴ روز طول می‌کشد تا به اصفهان برسم!

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 457447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.