حمایت کمیسیون صنایع مجلس از تصمیم دولت برای ساماندهی بازار فولاد

رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از تصمیم دولت برای ساماندهی بازار فولاد تاکید کردند که طرح مجلس شورای اسلامی در زمینه فولاد در حقیقت پشتیبانی قانونی از اقدام دولت خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون تخصصی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل خانه ملت برگزار شد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعامل مثبتی دارد و امید می‌رود که ماحصل این تعامل و هم‌افزایی گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

مهدی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم در ادامه گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت که به دور از مسائل سیاسی و برای رفع مشکلات مردم، فشارها را تحمل می‌کند و کارها را پیش می‌برد، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: تصویب شیوه نامه ساماندهی بازار فولاد در دولت، اقدام قابل تقدیری بود که مورد حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و اعتقاد داریم هجمه‌ها علیه وزیر صمت در راستای جلوگیری از نتیجه بخش بودن اجرای این شیوه نامه است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدوین طرح ساماندهی بازار فولاد در مجلس شورای اسلامی به موازات شیوه نامه مصوب دولت انجام گرفته است و با این کار به دنبال پشتیبانی قانونی از اقدام وزارت صمت در این زمینه هستیم.

طاهری تصریح کرد: رقابتی شدن بازار فولاد و ایجاد شفافیت دو ویژگی مهم شیوه نامه مصوب دولت برای ساماندهی بازار فولاد است که به صورت همه جانبه مورد حمایت مجلس است.

رضا تقی پور، دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم گفت: شیوه نامه اجرایی دولت برای ساماندهی بازار فولاد اتفاق مثبتی بود و مجلس از این اقدام حمایت می‌کند.

وی افزود: قیمت فولاد باید منطقی شود و انتظار می‌رود با اجرای شیوه نامه اجرایی مصوب، زمینه تحقق این مهم فراهم گردد.

کد خبر 457315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.