اولویت نامگذاری معابر و خیابان‌ها با نام شهدا است

شهردار چالوس از تدوام ساماندهی نامگذاری خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های این شهر خبر داد و گفت: اولویت، نام‌گذاری با نام شهداست.

جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی و با مصوبات شورای نام‌گذاری شورای شهر چالوس کار ساماندهی تابلوهای راهنمای معابر آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ساماندهی و نامگذاری کامل معابر خیابان تختی (رادیودریا) و چهار راه مرادی انجام شده است.

شهردار چالوس همچنین از تعویض بیش از ۷۰ درصد تابلوهای فرسوده موجود در خیابان‌ها و معابر چالوس خبر داد و تصریح کرد: تابلوهای محلات گرامجان و آییش‌بن نیز بزودی تعویض خواهد شد؛ ساماندهی کوچه‌های محله بازار روز هم در دستور کار قرار دارد.

ردایی با بیان اینکه تاکنون حدود ۸۰۰ تابلو جدید در معابر چالوس تعبیه شده، خاطرنشان کرد: تا پایان دوره پنجم کار ساماندهی و نصب تابلوهای تمامی محلات انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: بازسازی و ساماندهی تابلوهای فرسوده و نامگذاری جدید معابر شهری با اولویت نام شهدای والامقام در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس قرار دارد.

شهردار چالوس به نصب الواح محلات در ورودی هر محله اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی انجام شده است.

ردایی اضافه کرد: شهروندان در صورت شناسایی معابری که نامگذاری نشده و یا نام آن‌ها نامناسب است، می‌توانند موضوع را به واحد روابط عمومی شهرداری چالوس اطلاع دهند تا پس از بررسی‌ نسبت به تهیه تابلو نامگذاری اقدام شود.

وی یادآور شد: احداث و طراحی تابلوی ورودی شهر چالوس نیز در کمیته زیباسازی مصوب شد و بزودی نصب خواهد شد.

کد خبر 457292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.