تعمیر کارخانه آسفالت خارگ/ ساماندهی تپه شیخ سلام سنندج

در این بسته خبری از پاکسازی و زیباسازی مهاباد تا تکمیل پروژه بلوار شمالی نیروگاه مپنا فردیس و ابلاغ طرح جامع شهر رانکوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

حفظ بافت تاریخی بروجرد

رحیم جافری، شهردار بروجرد از برنامه‌های متنوع شهرداری برای هویت بخشی و حفظ بافت تاریخی شهر خبر داد.

پاکسازی و زیباسازی مهاباد

رش ناظر، معاون خدمات شهری شهردار مهاباد گفت: فضای سبز در زیبایی بخشیدن به شهر و تقویت روحیه و شادابی شهروندان تأثیر گذار است و با هدف پاکسازی طبیعت، خدمات شهری شهرداری در مناطق مختلف اقدام به پاکسازی و زیباسازی سطح شهر کرده است.

ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی بیرجند

احمد لطایفی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی ره آورد افزایش جمعیت و گسترش شهرها در سال‌های اخیر است، گفت: بر اساس وظایف محوله و قانون مدیریت پسماندها، شیوه نامه ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی اعلامی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بیرجند اجرایی می‌شود.

کاشت درختان روتبال در قطعه متوفیان کرونایی بجنورد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بجنورد از آغاز عملیات کاشت درختان به شیوه روتبال در قطعه متوفیان کرونایی آرامستان این شهر خبر داد.

دورکاری کارکنان اداری شهرداری‌های شهرهای استان سمنان

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: کارکنان اداری شهرداری‌های شهرهای استان نیز بر اساس دستورالعمل و رنگ بندی شهرها، نسبت به دورکاری اقدام می‌کنند.

تعمیرات دوره‌ای کارخانه آسفالت خارگ

عبدالحمید صفایی، شهردار خارگ از تعمیرات دوره‌ای کارخانه آسفالت شهرداری و تهیه مصالح مورد نیاز جهت آسفالت معابر خبر داد.

تکمیل پروژه بلوار شمالی نیروگاه مپنا فردیس

فرزین فرشاد، سرپرست معاونت عمران شهرداری با اشاره تکمیل پروژه بلوار شمالی نیروگاه مپنا گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی جدول گذاری و زیرسازی آن تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

انباشت بدهی شهرداری فومن به نهاد کتابخانه‌ها

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: متأسفانه مطالبات نیم درصد از درآمد شهرداری در سه سال گذشته به کتابخانه عمومی این شهرستان پرداخت نشده و شهرداری مبالغ زیادی به این نهاد بدهکار است.

ساماندهی تپه شیخ سلام سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرای طرح ساماندهی تپه شیخ سلام خبر داد و گفت: احداث فضای سبز، نصب سیستم روشنایی و آسفالت خیابان مجاور این تپه از جمله اقداماتی است که در راستای ساماندهی این تپه اقدام خواهد شد.

ابلاغ طرح جامع شهر رانکوه در آینده نزدیک

رمضان زلفعلی زاده، شهردار رانکوه با بیان اینکه ۹۵ در صد مراحل تهیه طرح جامع این شهر انجام شده و در یک‌ماه آینده ابلاغ خواهد شد، گفت: تعیین تکلیف زمین‌هایی که کاربری آن‌ها دچار مشکل شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کد خبر 457273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.