هوای اصفهان غبارآلود می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان اصفهان، گفت: احتمال غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خروج سامانه بارشی از مناطق شرقی استان، اظهار کرد: امروز آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است و بارش‌های پراکنده و مه آلودگی از شامگاه امروز و صبح فردا در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایداری نسبی جو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه احتمال غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی وجود دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۵ و دو درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی با اشاره به تداوم بارندگی‌های پراکنده در سطح استان در روز گذشته، اضافه کرد: بیشترین بارش از خور وبیابانک با میانگین ۴.۶ میلی متر، چوپانان با میانگین ۳.۸ میلی متر و نائین ۱.۷ میلی متر گزارش شده است.

هنرمند افزود: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

کد خبر 457124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.