اختصاص سهمیه قیر رایگان به شهرداری‌ها

در این بسته خبری از توزیع کتاب در محلات حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد تا آسفالت معابر خیابان ۱۷ شهریور و فرهنگسرای بیرجند و بازگشایی تمامی معابر آستانه اشرفیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها

مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی در روزهای آتی قیر رایگان به شهرداری‌ها اختصاص خواهد یافت.

تصویب متمم ۱۲۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری چالوس

جعفر ردایی، شهردار چالوس گفت: متمم ۱۲۰ میلیارد تومانی با یکصد عنوان پروژه عمرانی بلند، میان و کوتاه مدت در راستای استراتژی چهار ساله شورای اسلامی شهر پس از تصویب اجرا خواهد شد. ‏

بازگشایی تمامی معابر آستانه اشرفیه

محمد دانش‌شکیب، شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به آخرین وضعیت آب‌گرفتگی معابر در این شهر اظهار کرد: طبق اطلاعیه نارنجی سازمان هواشناسی و اعلام هشدارهای لازمه، کلیه واحدهای اجرایی و خدماتی شهرداری آستانه‌اشرفیه به حالت آماده‌باش در آمدند اما میزان بارندگی ظهر امروز به‌قدری زیاد بود که خروجی‌های آب در آستانه‌اشرفیه توان خروج سریع آب را نداشته است.

وقوع ۲۰ مورد آب‌گرفتگی در معابر شهری فردیس

حشمت الله عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس اعلام کرد: بارش باران از شب گذشته تا امروز سبب ۲۰ مورد آب‌گرفتگی در معابر شهری فردیس شده است.

آسفالت معابر خیابان ۱۷ شهریور و فرهنگسرای بیرجند

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: معابر خیابان ۱۷ شهریور و فرهنگسرای شهرداری به متراژ ۱۱ هزار و ۵۸۳ متر مربع زیر سازی و آسفالت می‌شود.

توزیع کتاب در محلات حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد

بهزاد رضوانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد از توزیع کتاب در محلات حاشیه‌ای این شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

توسعه همه‌جانبه شهرکرد، نیازمند اهتمام ویژه است

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: شهرکرد از مراکز استان‌هایی است که از لحاظ وسعت، جمعیت و اعتبار از شرایط مناسبی در کشور برخوردار نیست. این موضوع عزم مسئولان را می‌طلبد چرا که ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه همه‌جانبه شهر نیازمند اهتمام ویژه است.

ناوگان حمل و نقل دارای مجوز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بلامانع بودن فعالیت کلیه خودروهای ناوگان بار و مسافر (تاکسی‌ها و وانت بارها) در محدودیت‌های کرونایی تعیین شده جدید خبر داد.

ارتقای فعالیت‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

محسن صوفی آبادی، مدیر حوزه شهردار سمنان گفت: سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری و مدیریت شهری دریافت کند.

نصب سردیس ۸ تن از مفاخر بروجرد در تپه چغا

احسان تقوی، مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد از نصب المان میدان امام (ره) در ماه آینده خبر داد.

کد خبر 456826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.