کاوه خداشناس در نقش شهید هسته‌ای + عکس

تصویربرداری سریال زندگی شهید شهریاری، این روزها در دانشگاه شهید بهشتی سپری می‌شود.

به گزارش ایمنا، کارگردان این سریال تلویزیونی حسین تبریزی، تهیه‌کننده آن مصطفی علمی‌فرد، نویسنده حسن عطارها و فاطمه حیدری هستند.

این سریال با مشارکت صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید می‌شود.

بعد از مدتی تصویربرداری در زادگاه شهید شهریاری عوامل این مجموعه راهی تهران شدند و در شهرک غزالی کار را ادامه دادند. این روزها با حضور کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری، تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی سپری می‌شود.

این سریال علاوه بر سرزمین مادری شهید شهریاری یعنی زنجان، در تهران و شیراز هم تصویربرداری خواهد شد.

داستان سریال از یک سال قبل از شهادت این دانشمند هسته‌ای به تصویر کشیده می‌شود. این سریال، پر بازیگر است و ۴۰۰ کاراکتر در آن ایفای نقش خواهند کرد. بازیگرانی همچون مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، سپیده خداوردی، شهرام عبدلی، سیروس همتی، حسن اسدی، افسانه ناصری، راضیه دهقان و اردشیر رستمی برخی بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید و سال آینده از طریق یکی از شبکه‌های سراسری سیما پخش شود.

شهید مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 456798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.