ابلاغ طرح جامع شهر رانکوه در آینده نزدیک

شهردار رانکوه با بیان اینکه ۹۵ در صد مراحل تهیه طرح جامع این شهر انجام شده و در یک‌ماه آینده ابلاغ خواهد شد، گفت: تعیین تکلیف زمین‌هایی که کاربری آن‌ها دچار مشکل شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

رمضان زلفعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از تصویب طرح جامع شهر رانکوه برای ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: با تصویب این طرح زمینه جذب سرمایه‌گذار و شکوفایی اقتصادی شهر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۵ در صد مراحل تهیه طرح جامع این شهر انجام شده و در یک‌ماه آینده ابلاغ خواهد شد، گفت: تعیین تکلیف زمین‌هایی که کاربری آن‌ها دچار مشکل شده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار رانکوه با تاکید بر اینکه بسترهای لازم سرمایه گذاری در این شهر فراهم شده است، افزود: اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در الویت قرار دارد.

زلفعلی زاده با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری این شهر چهار میلیارد تومان است، تصریح کرد: آسفالت معابر و محلات، لوله گذاری هدایت آب‌های سطحی، سامان دهی فضای شهری و پارک‌ها جزو مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان برای اجرای پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی شهر رانکوه از شهرداری این شهر حمایت کند، یادآور شد: برای نوسازی و تعمیر ناوگان سنگین خودرویی این شهرداری ۳۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 456669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.