شناسایی ۱۰ بیمار کرونایی در گلپایگان در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی در این جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، اظهار کرد: اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام حسین (ره) شهرستان گلپایگان نسبت به گذشته افزایش داشته است، لذا بیماران دیابتی، افراد مبتلا به نارسایی قلبی، فشار خون و بیماری‌های تنفسی قرنطینه باشند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعته گذشته ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این شهر بستری شدند، افزود: اکنون ۲۹ بیمار در بخش کرونا و پنج نفر در بخش آی سی یو بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: تاکنون بیش از یکصد نفر از کادر درمانی گلپایگان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

همچنین حسین یار محمدیان، فرماندار گلپایگان نیز در این جلسه عنوان کرد: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند از ابتدای آذرماه به مدت دو هفته، محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود و گروه‌های شغلی دو و سه نیز تعطیل است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: شهرستان گلپایگان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، لذا محدودیت‌هایی اعمال می‌شود که بر اساس آن ادارات پرتردد باید با ۵۰ درصد ظرفیت و سایر ادارات با یک سوم کارکنان خدمت می‌کنند

فرماندار گلپایگان از تشکیل شش اکیپ بازرسی برای نظارت در شهرستان برای محدودیت‌های کرونا خبر داد و گفت: تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان گلپایگان یک میلیون تومان و تردد غیر مجاز در شب ۲۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال دارد.

کد خبر 456524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.