صحبت‌های محرم بین دونیمه نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی داشت

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه دوم تاکتیک‌های جزئی را به بازیکنان گفتیم که در بازی کمک کرد، زیرا تشخیص این مسائل بسیار مهم است؛ محرم نویدکیا نکات خوبی را مانند زمانی که بازیکن بود به بازیکنان گفت که نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم اظهار کرد: نسبت به مسائلی یک بررسی بزرگ انجام دادیم، تیمی که در روند قهرمانی است درگیر حواشی شده و از هدف جای می‌ماند، مسائل تاکتیکی، بدنسازی و روانشناسی علمی را تحلیل کردیم که چگونه می‌توانیم از این بحران خارج کنیم و خوشحال هستیم که قدم رو به جلویی برداشتیم.

وی افزود: مشکلات تیم کامل رفع نشده، باید ریشه‌یابی شود و این پیروزی می‌تواند به قدم‌های رو به جلوی بعدی ما کمک کند، بازیکنان ارزش خود را نشان دادند و مبارزه بزرگی کردند که این برای ما مهم بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان با تسلیت درگذشت محمود یاوری، خاطرنشان کرد: هواداران امروز به شکل متفاوتی ورزشگاه را تزئین کردند که از آنها تشکر می‌کنم، مسیری که باید برای قهرمانی طی کنیم سخت است و باید تحمل بالایی داشته باشیم که قدم‌های اول را خوب برداشتیم.

مرزبان در خصوص حمایت هواداران، تصریح کرد: فوتبال برای هواداران است و بدون آنها معنی ندارد. امروز هواداران سپاهان جلوی هتل حاضر شدند که بگویند باهم هستیم، اگر ما ماسک می‌زنیم برای این نیست که از خودمان محافظت کنیم بلکه باید خود را مبتلا به کرونا بدانیم و برای محافظت از دیگران ماسک بزنیم. امیدوارم روزی برسد که مردم از این بیماری خلاص شوند.

وی با بیان اینکه برای ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و تا به دست آوردن آن خوب کار کردیم، اما در اجرای آن باید بیشتر کار کنیم، گفت: نیمه دوم تاکتیک‌های جزئی را به بازیکنان گفتیم که در بازی کمک کرد زیرا تشخیص این مسائل کوچک مهم است. محرم نویدکیا نکات خوبی را مانند زمانی که بازیکن بود به بازیکنان گفت که نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی داشت.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با محمد کریمی، اظهار کرد: برای کریمی شرایط جدید را به وجود آوردیم که در چه نقاطی باید صاحب توپ شود این موضوع به این بازیکن کمک کرد.

مرزبان در خصوص قهرمانی، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع برای قهرمانی این است که تیم متحد باشد، احساس خوب به یکدیگر داشته باشند و شخصیت‌های مختلف را بپذیرند و برخورد خوبی انجام دهند. بخشی از آن به مدیریت بر می‌گردد که باید مثبت باشند و بخشی به کادر فنی که هدف خاصی را دنبال کنند و خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کنند. پایه اصلی هواداران هستند که باید تیم را حمایت کنند.

وی ادامه داد: بازی هفته گذشته که تمام شد سعی کردیم در تمرینات افرادی را کنار هم بگذاریم که بتوانند تاکتیک ما را اجرا کنند و عدم حضور بعضی از افراد در زمین نشان دهنده عملکرد بد آنها نیست.

کد خبر 456508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.