دشمن روی معیشت مردم متمرکز شده است

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمن برای سرنگونی نظام از هر موقعیتی استفاده کرده و اکنون روی معیشت مردم متمرکز شده است، لذا مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم از همه امکانات موجود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حبیبی امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان فریدن، اظهار کرد: دشمن با سیاه نمایی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است تا با این ترفند یأس و ناامیدی را در میان نسل جوان ترویج کند.

وی تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات پوچ و بی‌اساس به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب هستند در این شرایط باید جوانان را توجیه کرد که بازیچه دست دشمنان قرار نگیرند چون با پیروزی انقلاب منافع آمریکا در خطر افتاد.

رئیس دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه اگر نظام تاکنون مقتدرانه پیش رفته و در منطقه و جهان تأثیرگذار بوده به این دلیل است که در رأس نظام، ولی فقیه حاکم است، افزود: اگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز با عنوان خادم در خدمت به مردم صادقانه عمل کنند مردم نیز پشتیبان آن‌ها خواهند بود و هیچ تهدید خارجی به نظام آسیب وارد نخواهد کرد.

حبیبی گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمن برای سرنگونی نظام از هر موقعیتی استفاده کرد و اکنون روی معیشت مردم متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه منطقه فریدن قطب کشاورزی و دامداری استان است، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل منطقه برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری برنامه‌ریزی شود، حمایت از کشاورزی امنیت غذایی را تأمین می‌کند، بنابراین مسئولان منطقه با همکاری یکدیگر در جهت تأمین آب کشاورزی تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات چهار ساله احمد براتی قدردانی و جواد کوهستانی به عنوان رئیس دادگستری فریدن معرفی شد.

کد خبر 456503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.