کشف انبار روغن خودروی احتکاری در" خمینی شهر"

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف روغن خودروی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی انباری در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان "خمینی شهر" خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با هوشمندی خود از احتکار مقادیر زیادی روغن خودرو در یکی از انبارهای سطح شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار و کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع روغن خودرو، ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گریس خودرو و۶ هزار و ۵۰۰ لیتر ضد یخ که از مدت‌ها قبل در این انبار نگهداری شده بودند کشف شد.

سرهنگ هاشمی‌فر با بیان اینکه برابر بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته احتکار بودن کالاهای مذکور محرز شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: برابر حکم مقام قضائی انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 456487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.