مسی در بارسلونا، خسته از همه چیز!

هر روزی که می گذرد، مسی برای رفتن مصمم‌تر می شود و بارسلونا عاجزتر از آن که بتواند یکی از بهترین‌های تاریخ را در ترکیب خود نگه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد زمانی داستان عاشقانه مسی و بارسلونا تا این حد تیره شود، در واقع آنقدر تیرگی همه جای اتفاقات حول محور این دو را فرا گرفته که دیگر نمی‌توان به فردای بهتری برای این دو امیدوار بود.

در ابتدای فصل لیونل مسی اعلام کرد که تمایل دارد از باشگاه جدا شود و او اعتقاد داشت که طی بندی در قراردادش، باشگاه باید این حق را به او بدهد، اما این اتفاق نیافتد. سران باشگاه بارسلونا تلاش کردند تا به هر قیمتی بهترین بازیکن تاریخ خود را در ترکیب تیم نگه دارند و به زبان خود: نباید کسانی باشیم که در تاریخ بگویند اجازه داده‌ایم مسی از تیم برود.

مسی اما این روزها بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج نزدیک شده است. شاید پیش از این به بهانه افزایش دستمزد و قرارداد بهتر با برخی ارتباطات و حواشی سعی می‌کرد خودش را در جایگاه بهتری قرار دهد، ولی در این روزها مسی برای رفتن مصمم است.

در هفته اخیر، چندین نفر از نزدیکان آنتوان گریزمان به عملکرد مسی در مواجهه با این بازیکن اعتراض کرده و اعتقاد داشتند که برخورد لیونل باعث افت این روزهای گریزمان شده است. مصاحبه‌ای که اتفاقاً نقل محافل شد و بسیاری از خبرگزاری‌ها درباره آن تحلیل‌هایی نوشتند.

واکنش سوپراستار آرژانتینی آبی و اناری‌ها به این اتفاق شاید قابل پیشبینی، اما همچنان از اعماق دل هواداران بارسلونا، ناباورانه بود. مسی در رابطه با انتقادات گفت: خسته شده‌ام از اینکه همیشه مقصر تمامی اشتباهات و اتفاقات بد باشگاه هستم.

یک سال از قرارداد پسر آرژانتینی که با بارسا دراماتیک‌ترین روزها را پشت سر گذاشت، باقی مانده است. این روزها، شاید تیره‌ترین و ناامید کنندهترین روزهای رابطه عاشقانهای باشد که حالا تنها و تنها بحث و جدل را با خود به همراه دارد. کسی هیچگاه فکرش را نمی‌کرد مسی با آن همه عشقش به بارسلونا زمانی بگوید از شرایطی که این تیم برایش به وجود آورده خسته شده است؛ اما خب برخلاف آنچه خیلی‌ها باور دارند، پایان همه قصه‌ها شیرین نیست!

کد خبر 456450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.