تیم جو بایدن در کاخ سفید چه کسانی هستند؟

جو بایدن در نخستین گام برای انتقال قدرت، بخشی از کابینه خود در کاخ سفید را انتخاب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا بخشی از افراد ارشد کابینه خود در کاخ سفید از جمله افسران نیروهای مسلح و مشاوران را انتخاب کرد.

بایدن سمت کلیدی کاخ سفید یعنی معاون رئیس دفتر را که به دو نفر می‌رسد را به جن اومالی، رئیس ستاد انتخاباتی خود داد تا با ران کلین، که پیش‌تر به عنوان رئیس دفترش انتخاب شده بود، همکاری می‌کند.

استیو ریچتی، رئیس و میانجی‌گر ستاد انتخاباتی بایدن به عنوان مشاور رئیس جمهور به کابینه اضافه شد.

نماینده کنگره لوئیزیانا، سدریک ریچموند که معاون رئیس ستاد انتخاباتی بایدن بود هم به عنوان مشاور ارشدی که مدیریت روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری را هم به عهده دارد، انتخاب شد.

مدیر استراتژی ستاد انتخاباتی بایدن، مایک دانیلون هم به سمت مشاور ارشد رسید و دانا رموس، رایزن عمومی ستاد اتتخاباتی بایدن هم به عنوان مشاور رئیس جمهور انتخاب شد.

آنی تاماسینی، مسئول سفرهای انتخاباتی جو بایدن در زمان مبارزات انتخاباتی نیز به عنوان مدیر عملیاتی دفتر رئیس جمهور انتخاب شد.

جولی رودریگرز، یکی دیگر از معاون‌های ستاد انتخاباتی بایدن به سمت مدیر کاخ سفید در روابط بین نهادهای حکومتی رسید.

ران کلین، رئیس آینده دفتر رئیس جمهور، برنامه‌های فوری جو بایدن و کاملاً هریس را اعلام کرد.

وی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تیمی که از امروز در حال تشکیل آن هستیم از همان روزهای اول در رسیدگی به مشکلات موجود در کشور به کمک دولت خواهد آمد.

اولین دور انتخاب مسئولان کاخ سفید، ترکیبی از فعالان قدیمی و سنتی دموکرات را نشان می‌دهد که خبری از اعضا معروف تحول خواه چپ رادیکال در آنها به چشم نمی‌خورد.

جو بایدن نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعضا دیگر تیم ارشد خود را که در در ساخت بهتر کشور به من کمک خواهند کرد، معرفی کنم. ایالات متحده با مشکلات بزرگی روبه‌رو است و این تیم با ارائه دیدگاه‌های نو و تعهد، به رفع مشکلات کشور پرداخته و از سوی دیگر، کشوری متحد و نیرومندتر خواهند ساخت.

کد خبر 456384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.