روند مشکلات «شاد» نزولی است/سرورها روز به روز افزایش پیدا می‌کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دائماً در جهت بهبود ظرفیت‌های «شاد» اقدام شده است، گفت: سرورهای مورد نیاز روز به روز افزایش پیدا می‌کند تا بتواند به نحو مناسبی پاسخگوی نیاز فرهنگیان باشد.

به گزارش ایمنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویت نرم افزار شاد با بیان اینکه دائماً در جهت بهبود ظرفیت‌های «شاد» اقدام شده است، گفت: سرورهای مورد نیاز روز به روز افزایش پیدا می‌کند تا بتواند به نحو مناسبی پاسخگوی نیاز فرهنگیان باشد.

حاجی میرزایی گفت: مشکلی که الان بیشتر بهره‌برداران شاد با آن روبرو هستند اینکه در انتقال و دریافت اطلاعات در برخی ساعات روز مشکل دارند. ما هم ساعت کلاس‌ها را در طول هفته توزیع کردیم و هم با مجموعه همراه اول که زیرساخت فنی این کار را تأمین کرده است، گفتگو کردیم و آنها هم شبانه روزی تلاش می‌کنند که این زیرساخت را تقویت کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز بیش از ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز و تقریباً همه معلمان و مدیران در «شاد» فعال هستند و امیدوارم این مشکلات به تدریج برطرف شود.

بنا به گزارش مهر، وی افزود: کسانی که از شاد استفاده می‌کنند، می‌توانند شهادت دهند که هنوز مشکلات وجود دارد ولی روند مشکلات نزولی است.

کد خبر 456258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.