مادر شهیدان عابدینی به فرزندان شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: حاجیه خانم کلثوم سلیمیان مادر شهیدان والامقام علی و عباسعلی عابدینی به فرزندان شهیدش پیوست.

مهرداد حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مادران شهدا انسان‌های وارسته و بی ادعایی هستند که با الگوپذیری از مکتب حضرت زینب (س) با خدا معامله کرده و فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

وی با اشاره به شهدایی که هیچ‌گاه پیکرشان به وطن بازنگشت، افزود: برخی از مادران شهدا همچنان نوایشان بوی انتظار می‌دهد و چشمانشان منتظر دیدار جسم فرزندانشان است اما طی این سال‌ها هیچ گاه خم به ابرو نیاورده تا دشمن شاد نشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: خانواده شهدا با بصیرت مثال‌زدنی و ولایت پذیری خود به عنوان سرمایه‌های معنوی کشور بشمار می‌روند و از دست دادن آنها بسیار سخت است.

وی ادامه داد: حاجیه خانم کلثوم سلیمیان مادر شهیدان والامقام علی و عباسعلی عابدینی از جمله مادران شهیدی است که زینب گونه فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد تا از اسلام ناب محمدی و خاک میهن اسلامی دفاع کنند.

حسن پور اضافه کرد: این مادر شهید پس از سال‌ها تحمل غم دوری فرزندانش و چشم انتظاری بازگشت فرزند مفقودالاثر، شامگاه سه شنبه در سن ۷۰ سالگی دیدار حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

وی گفت: شهید علی عابدینی در سال ۱۳۴۴ و شهید عباسعلی در سال ۱۳۴۲ در لنجان دیده به جهان گشودند. شهید عباسعلی عابدینی در سال ۱۳۶۲ و در عملیات محرم مفقود شد. شهید علی عابدینی در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ بر اثر اصابت ترکش به درجه شهادت نائل آمد و جسم پاکش در گلزار شهدای زرین شهر آرام گرفت.

گفتنی است پیکر مادر شهیدان عابدینی روز چهارشنبه ۲۸ آبان به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 456170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.