۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
اینتر به دنبال هافبک لیورپول

فروش احتمالی چندین بازیکن خط میانی باشگاه اینتر ممکن است موقعیت مناسب خرید هافبک هلندی لیورپول را برای این تیم ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که باشگاه اینتر تمایل دارد تا جورجینیو واینالدوم، هافبک تیم لیورپول را در پایان فصل جاری به خدمت بگیرد.

واینالدوم طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و با توجه به اتمام قراردادش با قرمزپوشان آنفیلد در پایان فصل، شاید راهی ایتالیا شود. رسانه‌های انگلیسی تاکید کرده‌اند که یورگن کلوپ از شرایط واینالدوم راضی است و می‌خواهد وی در تیم بماند. به همین دلیل باشگاه لیورپول پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه کرده است اما مشخص نیست که هافبک هلندی این تیم پیشنهاد را بپذیرد.

به غیر از باشگاه اینتر، شنیده شده است که تیم بارسلونا نیز به جذب واینالدوم تمایل دارد و در کنار ممفیس دپای، وی نیز یکی از گزینه‌های هلندی مدنظر بارسلونا برای فصل جدید رقابت‌هاست. در صورتی که اینتر موفق شود تعدادی از بازیکنان خود در خط میانی را به فروش برساند، مسلماً احتمال جذب واینالدوم توسط این تیم افزایش می‌یابد.

البته باید در نظر گرفت که میزان تمایل آنتونیو کنته به بازیکن گرفتن از این بازیکن نیز اهمیت زیادی دارد؛ چرا که تا این لحظه مربی ایتالیایی هافبک‌های مطرحی همچون اریکسن و ناینگولان را نیمکت نشین کرده است و اضافه شدن واینالدوم به جمع نراتزوری باید قطعاً طبق خواسته سرمربی این تیم باشد.

برخی افراد نزدیک به بازیکن خط میانی لیورپول اعلام کرده‌اند که وی تمایل دارد تا در حرفه خود فصل جدیدی را ایجاد کند و این اتفاق با ترک انگلستان رخ خواهد داد. واینالدوم که بازیکن سابق نیوکاسل محسوب می‌شود، شاید در بازه نقل و انتقالاتی بعدی از تیم لیورپول جدا شود و به یکی دیگر از لیگ‌های مطرح فوتبال اروپا، آن هم ایتالیا برود.

کد خبر 456094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.