نقش سازمان آرامستان در بحران کرونا ستودنی است

شهردار سمنان گفت: نقش سازمان آرامستان‌ها در بحران کرونا بسیار حساس بوده و کار کردن در این شرایط که مراجعان به دلیل غم از دست دادن نزدیکان خود، در شرایط روحی مناسبی نیستند بسیار دشوار است.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری سمنان از ابتدای بحران کرونا در صف اول خدمت رسانی حضور داشته‌اند و فعالیت‌های آنان شایسته تقدیر است.

وی افزود: نقش سازمان آرامستان‌ها در بحران کرونا بسیار حساس است و کار کردن در این شرایط که مراجعان به دلیل غم از دست دادن نزدیکان خود، در شرایط روحی مناسبی نیستند بسیار دشوار است.

شهردار سمنان با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان توسط شهرداری سمنان، گفت: پرسنل سازمان مدیریت آرامستان‌ها تا حد امکان با رعایت این دستورالعمل‌ها و اصول انسانی، بهداشتی و شرعی در فعالیت‌های پذیرش، تطهیر، تغسیل و تدفین، آرامش روحی و روانی بازماندگان را تأمین کرده و نقش ارزنده‌ای ایفا کردند.

ناظم رضوی با اشاره به فعالیت ارزنده مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان در زمینه اجرای برنامه‌های غربالگری کرونا، تصریح کرد: موضوع حفظ سلامت کارکنان در کنار حفظ سلامت مراجعان و مردم همواره از دغدغه‌های شهرداری سمنان بوده و با توجه به ذات کار در شهرداری و تنوع آن به ویژه در حوزه‌های پسماند، فضای سبز و آرامستان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا همواره مد نظر باشد.

کد خبر 456037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.