روزنامه‌های ورزشی ۲۸ آبان؛ نبرد شیرین قفس توری استقلال

سرانجام با حل مشکلات مظاهری و ماندن او در جمع آبی‌پوشان و جدا نشدن حسینی از استقلال به نظر می‌رسد نبرد شیرینی بین این دو برای رسیدن به ترکیب آبی‌ها رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۲۸ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "تحت هیچ شرایطی از پرسپولیس نمی‌روم" به اظهارات یحیی گل محمدی سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که در آغاز فصل از عزم خود برای جدایی از پرسپولیس خبر داد و حالا در ماندن در این تیم در تمام شرایط می‌گوید.

"گل" با عنوان"مدیریت در سایه برای سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرد" به ادعای امیر عابدینی در خصوص نحوه مدیریت استقلال و پرسپولیس پرداخت، دو تیمی که به گفته این پیشکسوت فوتبالی توسط مدیران در سایه مدیریت می‌شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استرا فرش اهدایی سعادتمند را هم قبول نکرد" به ادعای موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پرداخت، کسی که به نوعی انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال را اشتباه بزرگ می‌داند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نبرد شیرین برای رسیدن به قفس توری استقلال" به حل مشکل مظاهری برای بازی در استقلال و ابقای احتمالی حسینی در بین آبی‌پوشان پرداخت، موضوعی که باعث ایجاد یک نبرد شیرین برای رسیدن به ترکیب استقلال می‌شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"از بازگشت انصاری به شدت استقبال می‌کنم" به گفته‌های محمد حسین کنعانی ازدگان دفاع آخر سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که با جدایی شجاع خلیل زاده حالا به عنوان ستون اصلی دفاعی پرسپولیس شناخته می‌شود.

"شوت" با عنوان "دروغ می‌گویند" به اظهارنظرهای عجیب حوالی باشگاه استقلال در چند روز گذشته پرداخت، جایی که از سعادتمند و استراما و خلیل زاده تا مجیدی همه حرف یکدیگر برای تأیید حرف خود رد کردند تا روزهای آشفته‌ای در پشت پرده استقلال در حال سپری باشد.

" پرسپولیس" با عنوان"دم خروس یا…" به مناظره تلویزیونی سعادتمند و خلیل زاده پرداخت، جایی که مدیران سابق استقلال دست به افشاگری‌های مهمی زدند و اختلاف درون باشگاه نیز در طول مدیریت سعادتمند بسیار علنی‌تر دیده شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "برای بازگشت لحظه شماری می‌کنم" به گفته‌های گئورگی ولیسیانی مدافع مصدوم سپاهان پرداخت، کسی که از بازگشت خود طی دو هفته آینده به میادین خبر می‌دهد.

"سبز سبزم" با "عنوان"حالا انتظار کسب نتیجه داریم" به بیانیه باشگاه ذوب آهن در خصوص تأمین نیازهای تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پرداخت، بیانیه‌ای که نشان از انتظار مدیران ذوب از گاندوها است.

کد خبر 456004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.