شمار جان‌باختگان کرونایی در بجنورد ۲ برابر شد

شهردار بجنورد گفت: در دو هفته اخیر، شمار جان‌باختگان کرونایی که در آرامستان مرکز استان خراسان شمالی خاکسپاری شده‌اند، دو برابر شده است.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی بدون اشاره به شمار متوفیان به خاک سپرده شده در این شهر، از اعمال محدودیت برای حضور شهروندان در آرامستان‌های بجنورد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز همه گیری ویروس کرونا، این محدودیت تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش شیوع کرونا، محدودیت حضور شهروندان در آرامستان ها از هفته جاری اجرایی می‌شود و از مردم انتظار می‌رود در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

شهردار بجنورد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی محیط آرامستان ها بسیار آلوده است، گفت: فضای سالن‌ها و سطوح آرامستان ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود، اما به هر حال حضور در این مکان‌ها سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود، از این رو انتظار می‌رود مردم در آرامستان ها حضور پیدا نکنند.

زارعی افزود: برای انجام کارهای تدفین افراد در این روزهای کرونایی، تنها چند نفر از افراد خانواده به صورت محدود امکان حضور در آرامستان را دارند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 455965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.