مبادله کتاب شهروندی

مدیر کتابخانه تخصصی میرداماد اصفهان گفت: سایت "کهن برگ" برای ترویج کتابخوانی و استفاده از کتاب‌های دست دوم تاسیس شده است.

مرضیه اربابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قسمتی با عنوان "باشگاه مجازی کتاب شهروند" به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه تخصصی حقوق میرداماد دایر شد. اطلاعات همه کتاب‌های مبادله‌ای در این سایت بارگذاری می‌شود و افراد می‌توانند با جستجوی کتاب‌هایی که نیاز دارند کتاب خود را انتخاب و با کتابی که در منزل بلااستفاده مانده و تمییز است تعویض کنند.

وی افزود: این سایت به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شده است، اما به صورت دائم به فعالیت خود ادامه خواهد داد. استقبال از سایت با توجه به شیوع ویروس کرونا خوب بوده و کتاب‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری مبادله می‌شود.

مدیر کتابخانه تخصصی میرداماد تصریح کرد: این سایت برای ترویج کتابخوانی و استفاده از کتاب‌های دست دوم تأسیس شده است. اطلاعات توصیفی، عکس روی جلد و محل نگهداری کتاب‌های باشگاه مبادله روی سایت "کهن برگ" قرار گرفته است و این بخش جهت مبادله کتاب‌های شهروندان آمادگی لازم را خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، کتابخانه تخصصی میرداماد واقع در نیکبخت غربی بعد از ساختمان دادگستری است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kohanbarg.ir از مبادله کتاب شهروندی استفاده کنند.

کد خبر 455925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.