اختصاص بیش از ۴۷۲ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: امسال ۴۷۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال از سه محل اعتباری به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا، علی اشرفیان اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تبصره ۲ ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده ۵۸ تأمین شد و به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ دستگاه ماشین آلات عمرانی و دو دستگاه خودرو خدماتی به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال برای شهرداری‌های استان تأمین شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: تأمین ۲۵ دستگاه تنفسی آتش نشانی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برای شهرداری‌های خراسان جنوبی از دیگر اقدامات سال جاری تاکنون بوده است.

اشرافیان از تأمین اعتبارات ویژه تهیه قیر برای شهرداری‌های توسعه نیافته خبر داد و افزود: این اعتبار برای کمک به آسفالت معابر شهری مناطق کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرداری‌ها عنوان کرد: اولویت پرداخت این تسهیلات ویژه پروژه‌های سرمایه‌گذاری درآمدزا شهرداری‌ها به شهرداری‌های کمتر توسعه یافته برای ایجاد درآمد پایدار است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ترغیب فرمانداری‌ها برای کمک به شهرداری‌هایی که بنیه مالی کمتری دارند از محل اعتبارات استانی و پیگیری اعتبارات ملی از دیگر برنامه‌های سال جاری در استان است.

اشرافیان عنوان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۵۶۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان اعتبار از محل ماده ۵۸، سوخت و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های استان خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 455766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.