۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو

تولید انواع خودرو سواری بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته و تولید محصولات دیگری در این حوزه از جمله وانت با افزایش نزدیک به ۲۳ درصدی، تولید کمباین با افزایش حدود ۴۳ درصدی و تولید تراکتور با افزایش حدود ۵ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، در ۷ ماهه امسال و بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر آمار و فرآوری داده‌های وزارت صمت، تولید انواع خودرو سواری بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته و تولید محصولات دیگری در این حوزه از جمله وانت با افزایش نزدیک به ۲۳ درصدی، تولید کمباین با افزایش حدود ۴۳ درصدی و تولید تراکتور با افزایش حدود ۵ درصدی روبرو بوده است.

در این بازه زمانی در زمینه تولید داروی انسانی نیز افزایش نزدیک به ۴ درصدی داشته‌ایم.

افزایش بیش از ۲۵ درصدی تولید لاستیک خودرو

همچنین در هفت ماهه امسال تولید پودر شوینده افزایش ۳.۵ درصدی و تولید لاستیک خودرو افزایش بیش از ۲۵ درصدی داشته است.

در این مدت تولید نئوپان با افزایش ۱۴ درصدی و فیبر با افزایش ۱.۳ درصدی روبرو بوده است. همچنین تولید دوده افزایش ۱۵ درصدی و تولید الیاف اکریلیک افزایش نزدیک به ۲۴۴ درصدی داشته است.

در زمینه تولید نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف مصنوعی نیز افزایش ۲۵ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

افزایش حدود ۵۳ درصدی تولید ماشین لباسشویی

در حوزه لوازم خانگی نیز علیرغم اینکه شرکت‌های خارجی کشورمان را ترک کرده بودند، اما به همت جهادگران عرصه تولید، در تولید یخچال و فریزر افزایش حدود ۲۵ درصدی و در تولید ماشین لباسشویی افزایش حدود ۵۳ درصدی داشته‌ایم.

گفتنی است که در هفت ماهه امسال رشد دسته‌جمعی تولید برخی محصولات معدنی را نیز شاهد بودیم که در همین راستا تولید فولاد خام به مرز ۱۷ میلیون تن رسید.

کد خبر 455730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.