سلیمی: امروز زمان قهر کردن و اعتصاب غذا نیست

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتصاب غذای روز گذشته برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زمان قهر کردن و اعتصاب غذا نیست؛ زیرا مجلس شورای اسلامی باید در وضعیت فعلی کشور دو وظیفه اصلی خود که نظارت و قانون گذاری است را انجام دهد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اعتصاب غذای روز گذشته برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم نمایندگان خود را با هدف ارائه راهکار برای حل مشکلات انتخاب کرده‌اند. نمایندگان باید با تشکیل کمیته‌های مختلف دلایل مشکلات متعدد کشور مانند وضعیت بد معیشتی، گرانی خودرو و مسکن را بررسی کنند.

وی افزود: نمایندگان در شرایطی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند که بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه آمریکا معیشت و اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده بود؛ بنابراین نیاز است که نمایندگان تصمیمات عقلانی بگیرند نه اینکه برخی بخواهند به دلیل مشکلات حوزه انتخابیه خود دست به اعتصاب بزنند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز زمان قهر کردن و اعتصاب غذا نیست؛ زیرا مجلس شورای اسلامی باید در وضعیت فعلی کشور دو وظیفه اصلی خود یعنی نظارت و قانون گذاری را انجام دهد.

سلیمی خاطرنشان کرد: نمایندگان با چه هدفی دست به اعتصاب غذا زده اند؟ قانون اساسی وظایف نمایندگان را بخوبی تشریح کرده است و چهارچوب ابزار نظارتی مجلس اعم از استیضاح، سوال، تحقیق و تفحص را معین کرده است، اما قانون اعتصاب غذا را به عنوان ابزار برای نمایندگان قرار نداده است.

وی ادامه داد: نمایندگان با اعتصاب غذا به اهداف خود نمی‌رسند؛ زیرا باید با درک شرایط کشور دنبال حل مشکلات باشند. این رفتار شایسته مجلسی که رهبر معظم انقلاب آن را «انقلابی» خوانده‌اند نیست.

کد خبر 455709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    وای برکسانیکه خودشان دررفا باشندوسکوت کنند وبه فکرمردمشان نباشند