۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مالت به زودی سبز می‌شود

مالت بزرگترین جزیره از میان سه جزیره اصلی به شمار می‌رود که در کنار هم مجمع‌الجزایر مالت را تشکیل می‌دهند. مقامات محلی این جزیره اخیرا از سبزسازی پارک ملی Majjistral خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این روزها ما شاهد شکل‌گیری جنبشی در سراسر جهان مبنی بر افزایش فضاهای سبز عمومی و درخت‌کاری در سراسر شهرهای دنیا هستیم که با هدف کاهش دما و آلودگی هوا به وجود آمده است. اعضا کمپین جنگل‌کاری مالت نیز برای پیوستن به این جنبش تصمیم گرفته‌اند در اولین اقدام خود، پارک ملی و بسیار محبوب را سبز کنند و پس از آن، اقدامات سبزسازی خود را در سراسر کشور ادامه دهند. وزیر محیط زیست و مبارزه با تغییرات آب و هوا نیز متعهد شده است با فرستادن نمایندگانی به محل انجام پروژه، توسعه‌دهندگان آن را تا تکمیل نهایی پارک یاری کند.

اخیراً یک کمپین جنگل‌کاری با هدف حفظ و افزایش محیط زیست، در پارک ملی و تاریخی Majjistral طرح‌هایی را به مرحله اجرا درآورده است تا این مکان عمومی محبوب را سبزتر از قبل کند. اعضا این کمپین از کاشت تعداد هزار درخت و باغچه کوچک در سراسر پارک خبر داده و گفته‌اند اقدامات آن‌ها برای حفظ محیط زیست این مکان، تنها به این برنامه‌ها ختم نمی‌شود. در واقع، تیم فوق می‌خواهند تا چند سال آینده، سراسر پارک را در فضایی کاملاً سبز احاطه کنند تا نه تنها از این طریق، به حفظ محیط زیست کمک کنند، بلکه با جذب گردشگرانی از سراسر دنیا، رونق اقتصادی دوباره را برای شهر ملیحه در پساکرونا به ارمغان آورند.

مدیر پروژه فوق از کاشت درختان بومی نظیر زیتون، خرنوب و غیره خبر داده است تا سازگاری هرچه بیشتر را در پارک به وجود آورد و تنوع زیست‌محیطی را افزایش دهد. علاوه بر این، یک سیستم آبیاری پیشرفته در سراسر پارک نصب خواهد شد تا امکان آبیاری منظم درختان را تضمین کند.

کد خبر 455624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.