افزایش بازارچه‌های دستفروشی در گرگان

شهردار گرگان با تاکید بر افزایش فضای فروشندگی برای دستفروشان در سطح شهر گفت: ما آمادگی کامل داریم به هر میزان که لازم باشد فضا فراهم کنیم تا افراد بتوانند در جایگاهی مناسب در سطح شهر دستفروشی کنند.

‌به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود از آمادگی این دستگاه برای افزایش فضا و بازارچه‌های دست فروشی در سطح شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: با افرادی که از روی ناچاری به دست فروشی روی آورده اند تا یک لقمه نان حلال برای خانواده خود تهیه کنند نه تنها مشکلی نداریم بلکه شرمنده این افراد نیز هستیم.

وی افزود: موضع ما در قبال کسانی که در پوشش دست فروشی موجب مزاحمت سایر شهروندان می‌شوند و برای رفع این معضل کارشکنی می‌کنند، محکم و قاطعانه است.

شهردار گرگان با بیان اینکه اقدامات حقوقی و قضائی برای برخورد با موانع سد معبر انجام شده، گفت: آن دسته افراد قلیلی که مانع ایجاد توافق با افراد کثیری هستند که در کف خیابان اقدام به دست فروشی می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دادبود با تاکید بر افزایش فضای فروشندگی برای دست فروشان در سطح شهر گفت: ما آمادگی کامل داریم به هر میزان که لازم باشد فضا فراهم کنیم تا افراد بتوانند در جایگاهی مناسب در سطح شهر به دست فروشی بپردازند.

وی تصریح کرد: ما از مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و نیاز شهروندان به عمل دست فروشی آگاه هستیم، اما در عین حال اجازه نمی‌دهیم که چهره شهر مخدوش شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه کار در واحد سد معبر شهرداری بسیار دشوار است، اظهار کرد: قبول دارم که افرادی که در واحد سد معبر کار می‌کنند زحمت بسیاری می‌کشند و از آنان تشکر می‌کنم.

کد خبر 455598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.