پیام رئیس AFC بخاطر در گذشت محمود یاوری

ششصد و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "باز هم تو احمد؟!" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به بازگشت غافلگیر کننده احمد مؤمن‌زاده به میادین فوتبال دارد. احمد مؤمن‌زاده مهاجم اصالتاً اصفهانی و سابق تیم‌های سپاهان، استقلال، فولاد و سایپا که ۶ سال قبل از میادین ورزشی با بازی در تیم پارسه تهران کنار رفته بود، حالا تصمیم گرفته است تا در سن ۴۵ سالگی بار دیگر به میادین بازگردد و به مسن‌ترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل شود؛ مؤمن زاده با تیم ون پارس نقش جهان که با قهرمانی در سوپر لیگ استان اصفهان جواز حضور در لیگ دسته سوم را کسب کرده است، به توافق رسیده و می‌خواهد در فصل جدید نیز در این تیم توپ بزند.

"این یک فرصت استثنایی است" تیتر دیگری از این رسانه است که صحبت‌های محمد خاکی را آورده است. خاکی مدافع فوتبال کشورمان با عقد قراردادی یک ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست. مدافع جوان ذوب آهن گفته حضور در باشگاه ذوب آهن برای من یک فرصت استثنایی است تا به هدف‌های بزرگم برسم؛ مهمترین دلیلی که به تیم ملی دعوت نشدنم، حضورم در لیگ دسته یک بود و امسال با حضور در تیم ذوب آهن علاوه بر بالا بردن سطح فنی و تکنیکی می‌توانم شانس حضورم در تیم ملی را افرایش دهم.

"پیام رئیس AFC بخاطر در گذشت محمود یاوری" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به پیام تسلیت رئیس AFC به مناسبت در گذشت محمود یاوری دارد. شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درگذشت محمود یاوری را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: "از درگذشت محمود یاوری، مربی سابق تیم ملی ایران در اصفهان مطلع شدم و از این بابت ناراحتم. خانواده فوتبال آسیا این ضایعه را تسلیت می‌گوید".

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 455586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.