متخلفان دوره گذشته شهرداری تهران سریع‌تر به دستگاه قضا معرفی شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: تأخیر در معرفی متخلفان دوره گذشته مدیریت شهری و شهرداری تهران ممکن است دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود میرلوحی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با تذکر به شهردار تهران، اظهار کرد: احساس می‌کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش‌های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می‌شود و تقاضا می‌کنم از آقای حناچی که از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

وی با انتقاد از مشخص نبودن وضعیت چند صد گزارش سازمان بازرسی از دوره گذشته گفت: رسانه ملی گزارشی از پروژه‌های مشارکتی سال‌های اخیر منتشر می‌کند و وقتی شهردار منطقه پنج توضیح می‌دهد، باز هم گزارشگر صدا و سیما در جمع بندی طوری موضع می‌گیرد که عملکرد دوره چهارم و پنجم را در بی انضباطی‌ها و تخلفات مالی رخ داده پیوند بزند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: من از آقای حناچی خواسته‌ام که هم به صورت حقوقی و هم به صورت اطلاع‌رسانی، در رسیدگی تأخیر نداشته باشند. چنانچه در مصوبه تلفیق بودجه ۹۳ را داده‌ایم و خواستیم که متخلفان طی شش ماه به قوه قضائیه معرفی شوند که تأخیر شده است.

وی ادامه داد: هرچقدر این تأخیر بیشتر شود، ممکن است در آینده دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد به خصوص با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده و بخش‌هایی از آن در همین رفتارهای صدا و سیما بروز پیدا کرده است. من استدعا دارم آقای حناچی در این موارد سرعت بیشتری به کار بدهند.

کد خبر 455565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.