دو راهی سخت رونالدو؛ منچستریونایتد یا رئال؟

در یک اتفاق جالب و با اعلام اینکه یوونتوس آماده فروش کریس رونالدو است، رسانه ها شروع به گمانه‌زنی درباره آینده وی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستین مارتین خبرنگار مطرح رسانه‌های ESPN و فاکس آرژانتین در توئیتی ادعا کرده است که طبق اخبار رسیده از منابعی در منچستر و پورتو، باشگاه منچستریونایتد مذاکرات اولیه برای بازگرداندن کریستیانو رونالدو به اولدترافورد را آغاز کرده است.

طبق این ادعا سران باشگاه یوونتوس نیز با توجه به شرایط مالی خود، در صورت تمایل بازیکن مشکلی با فروش او نخواهند داشت و قطعاً راه رونالدو را برای این انتقال هموار خواهند کرد. رونالدو ۶ سال در یونایتد حضور داشت و علاوه بر کسب ۳ قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، اولین توپ طلای خود را نیز به دست آورد.

پیش‌تر لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن‌ ژرمن با بیان این که "تنها ۵، ۶ باشگاه توانایی جذب رونالدو را دارند که پی‌اس‌جی یکی از آن‌هاست" تلویحاً از علاقه باشگاه خود به جذب CR7 سخن گفته بود. هرچند بعید است رونالدو قید بازی در دو لیگ معتبر و جذاب را بزند و صرفاً برای پول بیشتر به لیگ کسل کننده و بی روح لوشامپیونا فرانسه برود.

این در حالی است که سخنانی از علاقه رئال به رونالدو شنیده می‌شود و گفته شده پرز رئیس این باشگاه قصد دارد او را به برنابئو برگرداند. با همه‌ این تفاسیر باید منتظر ماند و دید سرنوشت فوق ستاره پرتغالی به کجا ختم می‌شود و او سر از کدام تیم بزرگ برای ادامه فعالیت فوتبال خود در خواهد آورد.

کد خبر 455498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.