۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
واکر یک احمق نیست!

انتقاد تند از عملکرد کایل واکر در قلب خط دفاع منچسترسیتی باعث واکنش و دفاع هم تیمی این بازیکن یعنی کوین دی بروین شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، روی کین اسطوره سابق لیگ برتر انگلستان در صحبت‌های اخیر خود در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از عملکرد کایل واکر، مدافع انگلیسی تیم منچسترسیتی پرداخته بود و او را یک احمق خطاب کرد.

البته روی کین، بیشتر از آن دست کارشناسانی است که از عملکرد بازیکنان مختلف انتقاد تند می کند و این ستاره اسبق منچستریونایتد هیچ تعارفی حتی با بازیکنان فعلی شیاطین سرخ ندارد. می‌توان گفت که تقریباً هیچ بازیکنی از زیر تیغ تیز نقد کین سالم عبور نمی‌کند.

کایل واکر، ستاره تیم دیگر منچستر در دیدار برابر تیم لیورپول یک پنالتی تقدیم حریف کرد با این وجود هم تیمی‌های او به تشویق و دلجویی از او پرداختند. هرچند روی کین نظر دیگری داشت و درباره واکر گفت: او یک احمق است که هیچگاه عملکرد باثباتی نداشته است و همیشه باید از او انتظار اشتباهات بزرگ داشت.

پس از صحبت‌های تند و تیز کین، دی بروین هافبک تیم منچسترسیتی به دفاع از عملکرد هم تیمی خود پرداخت و گفت: کایل (واکر) از زمان پیوستنش به تیم تبدیل به یکی از برترین بازیکنان ما شده است و باور دارم که او مدافع بسیار خوبی برای تیم ما بوده است.

وی ادامه داد: او بازیکنی است که هیچ گاه مصدوم نمی‌شود و همیشه در تمامی بازی‌ها برای ما به میدان می‌رود. فکر می‌کنم که واکر کاملاً قابل اعتماد است و نمی‌توان نحوه بازی او را برای مثال با نحوه بازی آرنولد در لیورپول مقایسه کرد، چرا که خواسته‌ها از این دو بازیکن کاملاً متفاوت است و واکر آنچه که از او خواسته می‌شود را بخوبی انجام می‌دهد.

کوین دی بروین در پایان گفت: ببینید در رابطه با روی کین، واقعاً او آدم متفاوتی است و همه این را می‌دانند. فکر می‌کنم که اظهار نظر او مشکلی برای واکر نداشته باشد و کایل این مسئله را جدی نمی‌گیرد.

کد خبر 455477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.