معارفه مدیر جدید حراست وزارت ورزش برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست وزارت ورزش و جوانان امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و در حاشیه دویست و پنجاه و نهمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه شورای معاونان که عصر امروز به ریاست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد؛ از زحمات "جعفر سمیعی" قدردانی و "مجید شهیدی" به‌عنوان مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست معرفی شد.

در این نشست سلطانی‌فر ضمن قدردانی از تلاش‌های "جعفر سمیعی" از او به‌عنوان جوانی خوش‌فکر، پرانرژی و باانگیزه یاد کرد که در مسؤولیت جدیدش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس، ضمن ایجاد شرایط مناسب، می‌تواند حضور موفق سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار نهایی جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا را رقم زده و موضوع خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس را پیگیری و تسریع ببخشد.

وی همچنین از "مجید شهیدی" به‌عنوان مدیری مجرب نام برد که با بهره‌مندی از تجربیاتش می‌تواند منشأ تحولات مناسبی برای دو حوزه‌ی ورزش و جوانان باشد.

در این جلسه مباحث مربوط به بودجه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ مطرح و مقرر شد با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، دولت و کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری‌های لازم صورت گیرد

این آئین عصر امروز شنبه ۲۴ آبان در تالار اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کد خبر 455428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.