آزادراه جنوب سمنان، توسعه روستایی را به دنبال دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان گفت: شهر سمنان در محورهای جغرافیایی شمال، شرق و غرب با محدود شدن گسترش روبرو است و ایجاد آزاد راه از جنوب توسعه روستاهای جنوبی شهرستان را نیز به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی طالب بیدختی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی و شهردار سمنان با معاون عمرانی استانداری سمنان، اظهار کرد: کمبود فضای توسعه شهری از جمله دلایل گرانی مسکن است و تصمیم گیری صحیح برای ایجاد آزادراه می‌تواند زمینه توسعه شهرستان سمنان با جمعیت بیشتر را به همراه داشته باشد.

وی افزود: بافت فرسوده و باغات در جنوب شهر که در این دوره از شورا به خوبی به آن توجه شد و شهرداری بازآفرینی‌های بسیاری را انجام داد باید ادامه دار باشد، زیرا استعداد توسعه دارد.

عضو شورای شهر سمنان با انتقاد از نداشتن جایگاه سازمانی مناسب در خصوص «شورای اسلامی شهرستان سمنان» گفت: اگر قرار است این شورا پیگیری‌هایی را در محدوده شهرستانی انجام دهد، بهتر است با بی توجهی روبرو نباشد و به طور کل این عنوان در کشور حذف شود و اگر مؤثر است برای آن جایگاه بهتری دیده شود.

وی ادامه داد: شهر سمنان در محورهای جغرافیایی شمال، شرق و غرب با محدود شدن گسترش روبرو است و ایجاد آزاد راه از جنوب توسعه روستاهای جنوبی شهرستان را نیز به دنبال دارد.

کد خبر 455380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.