طاهری: پخش تلویزیونی راضی کننده بود

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: در دور رفت بعضی بازیکنان دچار کرونا و مصدومیت بودند اما اتفاق در ورزش همیشه وجود دارد. رقیبان ما در این گروه مس کرمان، طبس و فراز بام هستند و سخت ترین گروه لیگ امسال هستیم.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی تیمش برابر تیم‌های فرازبام و کیمیا کاشت در دور دوم لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: هردو از تیم‌های خوب ایران هستند. فراز بام سابقه خوبی در لیگ ایران دارد و کیمیا کاشت امسال به لیگ ایران آمده است، اما هر دو تیم‌های جنگنده‌ای بودند. خدا را شکر بازیکنان ما با اجرا کردن دستورات تاکتیکی توانستند با نتایج خوب هر دو تیم را شکست دهند.

وی در ارتباط با بدشانسی در دور اول مسابقات افزود: در دور رفت بعضی بازیکنان دچار کرونا و مصدومیت بودند اما اتفاق در ورزش همیشه وجود دارد. رقیبان ما در این گروه مس کرمان، طبس و فراز بام هستند و سخت‌ترین گروه لیگ امسال هستیم.

طاهری در رابطه شرایط برگزاری مسابقات ادامه داد: از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش تلویزیون خوب و راضی کننده بود. امیدواریم بازیکنان و تمام عوامل مسائل پزشکی را خیلی خوب رعایت کنند که کسی دچار بیماری نشود و بتوانیم به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 455355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.