ترامپ و هوادارانش به خیابان می‌آیند

هواداران رئیس جمهور آمریکا امروز در یک راهپیمایی میلیونی برای حمایت از وی به خیابان های واشنگتن می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دونالد ترامپ روز جمعه و در نخستین نشست خبری خود پس از انتخابات از تظاهرات گروهی از حامیان خود در واشنگتن که قرار است امروز برگزار شود، استقبال کرد و گفت ممکن است با آنها دیدار کند.

رئیس جمهور آمریکا که هنوز شکست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را نپذیرفته، در صفحه توئیتر خود حمایت هوادارانش در نقاط مختلف کشور را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت که آینده برنده انتخابات را مشخص می‌کند.

وی در ادامه این پیام با اشاره به راهپیمایی خیابانی که قرار است امروز در شهر واشنگتن برگزار شود نوشت که «شاید در آن شرکت کنم و سلامی بگویم» و در انتهای پیام نیز بار دیگر اتهام تقلب در رأی‌گیری را مطرح کرد.

حامیان ترامپ اعلام کرده‌اند که می‌خواهند در یک تجمع یک میلیون نفری با عنوان «آمریکا را دوباره باعظمت می‌کنیم» از وی حمایت کنند.

با وجود گذشت ۱۰ روز از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ایالات متحده، دونالد ترامپ همچنان نتیجه اعلام شده از سوی رسانه‌ها را نپذیرفته و از راه‌های حقوقی شکایت‌های خود مبنی بر تقلب در انتخابات را دنبال می‌کند.

اکثر رسانه‌های آمریکا شب گذشته اعلام کردند که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در ایالت جورجیا نیز پیروز شده و تعداد آرا الکترال خود را به ۳۰۳ رسانده است و به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا باید روند انتقال قدرت را انجام دهد.

کد خبر 455268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.