داور برزیلی علیه آرژانتینی‌ها!

در دیدار پنجشنبه شب گذشته آرژانتین مقابل پاراگوئه عملکرد ضعیف داور برزیلی باعث اعتراض شدید لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته به این داور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو شب پیش، پنجشنبه ۲۲ آبان، آرژانتین و پاراگوئه از هفته سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نکته جالب این دیدار عملکرد متزلزل "رافائل کلاوس"، داور برزیلی بود که انتقاد تند مسی و اسکالونی از تیم ملی فوتبال آرژانتین را در پی داشت.

مسی گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما کمک داور ویدئویی این گل را رد کرد و به گزارش نشریات آرژانتینی، کاپیتان آلبی‌سلسته با نشان دادن عدد ۲ خطاب به داور اعلام کرد: "تا به حال دو بار علیه ما بوده‌ای، دو بار علیه ما بوده‌ای."

گل مسی در حالی رد شد که به اعتقاد نشریات کشور آرژانتین، پنالتی پاراگوئه به دلیل ورود بازیکنان این تیم به محوطه جریمه زودتر از ضربه زننده باید تکرار می‌شد و همچنین آن‌ها اعتقاد داشتند رومرو به دلیل برخورد خشنی که با پالاسیوس داشت باید از زمین بازی اخراج می‌شد.

اسکالونی نیز در کنفرانس خبری پس از این دیدار اعلام کرد باید از ضوابط یکسانی در عملکرد کمک داور ویدئویی استفاده شود چرا که برخی از تصمیمات اتخاذ شده، برای تیم‌های مختلف متفاوت است.

در جدول رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم برزیل با ۹ امتیاز از سه بازی در صدر جدول است و آلبی سلسته (آرژانتین) با ۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

کد خبر 455267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.