‌افت ۵۰ درصدی فروش پیتزا در اصفهان

رئیس اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان گفت: ممنوعیت استفاده از سالن برای پذیرایی از مشتریان، واحدهای صنفی را با افت فروش تقریباً ۵۰ درصدی مواجه کرده است.

عبدالله نصری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، واحدهای صنفی پیتزافروشی پس از ساعت ۱۸ نیز قادر به فعالیت هستند، اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی پیتزافروشی در سطح استان اصفهان پس از ساعت ۱۸ به صورت بیرون بر ادامه دارد.

وی افزود: شیوع گسترده ویروس کرونا در استان اصفهان تاکنون آسیب اقتصادی نامحسوسی را به واحدهای صنفی فعال در صنف پیتزا فروشان وارد کرده است.

رئیس اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی پیتزافروشی در استان به صورت بیرون‌بر، تصریح کرد: کاهش قابل توجه استقبال مردم از پیتزافروشی‌ها و پایین آمدن درآمد همکاران ما در این صنف ناشی از تنها بیرون بر شدن فعالیت واحدهای صنفی بوده و یک امر طبیعی است.

نصری اضافه کرد: فعالیت پیتزافروشی‌های اصفهان بعد از ساعت ۱۸ ممنوعیت ندارد اما به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، استفاده از سالن پذیرایی برای مشتریان پیتزافروشی‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که از سمت همکاران ما در واحدهای صنفی پیتزافروشی اصفهان ارائه شده، ممنوعیت استفاده از سالن برای پذیرایی از مشتریان، واحدهای صنفی را با افت فروش تقریباً ۵۰ درصدی مواجه کرده است.

رئیس اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی این اتحادیه به صورت مداوم صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: پایش عملکرد واحدهای صنفی در رابطه با اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا به صورت مستمر در دستور کار اتحادیه صنف پیتزا فروشان اصفهان قرار دارد.

نصری افزود: اتحادیه به صورت مستمر به واحدهای صنفی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت تذکر می‌دهد و خوشبختانه تاکنون موردی از اجرا نشدن پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی این اتحادیه، گزارش نشده است.

کد خبر 455180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Armin IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    آقا خدایی پیتزا بیرون بر مزش میره بذارید این بندگان خدا در سالن از مردم پذیرایی کنن