تبدیل وضعیت ۲۱ نیروی سهمیه شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: ۲۱ نفر از نیروهای با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری سنندج تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: منابع مالی و منابع انسانی دو فاکتور مهم هر سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن سازمان است.

وی اضافه کرد: استفاده صحیح و بهینه از منابع انسانی باعث می‌شود که آن سازمان در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان تأثیر گذار باشد.

شهردار سنندج گفت: اولویت شغلی کارکنان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از برنامه‌های شهرداری در این دوره بحث ارتقا امنیت شغلی کارکنان و تبدیل وضعیت آنها بوده است.

صیدی عنوان کرد: ساختار شهرداری‌ها به گونه‌ای است که انواع قراردادهای شغلی در آن با کارکنان منعقد شده و بسیاری از همکاران از این نوع قراردادها و تفاوت در پرداخت حقوق و دستمزد گلایه‌مند هستند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره نه تنها یک نفر در شهرداری سنندج استخدام نشده بلکه بیش از ۱۷۰ نفر از کارکنان بازنشسته شدند و گام مهمی در جهت چابک‌سازی بدنه انسانی شهرداری برداشته شد.

شهردار سنندج افزود: برخی از نیروهای شهرداری دارای قرارداد حجم کار مشخص (ساعتی) بودند که با پیگیری مستمر و حمایت اعضای شورای شهر توانستیم تمامی نیروهای با حجم کار مشخص را به نیروی شرکتی تبدیل وضعیت دهیم.

صیدی خاطرنشان کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای با حجم کار مشخص هیچ تفاوتی قائل نشدیم و ۲۱ نفر از کارکنان خدوم، از نیروهای تحت پوشش بهزیستی با سهمیه معلولین شاغل در شهرداری بودند که خوشبختانه این افراد هم تبدیل وضعیت شدند.

صیدی عنوان کرد: این شهرداری به عنوان نخستین شهرداری در کشور تمامی مدارک و مستندات لازم جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به سازمان شهرداری‌ها را ارسال نموده و منتظر ابلاغ این سازمان برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 455021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.