نصراصفهانی: مردم باید شهرداری را خانه خود بدانند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر شهروندی با شهرداری کاری دارد باید بدون مشغله فکری حس کند که در خانه خود قدم گذاشته و با برادران و خواهران خود در ارتباط است؛ مدیریت شهری همواره تلاش کرده این فضا را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز _چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹_ در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: کاروان بزرگ شهرداری با همکاری و همراهی و همدلی به حرکت خود ادامه داده و فعالیت‌ها را پیش می‌برد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: امروز نیاز داریم فضایی که در آن مدیریت می‌کنیم را به گونه‌ای پیش ببریم که مردم و کارکنان شهرداری با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه داده و مسیر رشد و تعالی مجموعه مدیریتی را طی کنند.

وی با بیان اینکه امیدواری باید در مجموعه مدیریت شهری حاکم شود، افزود: علی رغم تمام مشکلات مالی، پروژه‌ها با قوت در شهر فعال بوده و حقوق کارمندان، کارکنان و کارگران به موقع پرداخت می‌شود.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوستی، صمیمیت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری حاکم و باعث افزایش امیدواری شده است؛ البته نیاز داریم شفافیت را در مجموعه شهرداری حاکم کرده تا همه در سایه این شفافیت حس خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه خواسته‌های مردم باید بدون یافتن واسطه‌ها برطرف شود، اظهار کرد: آفت امروز کشور ما این است که هرکسی در هر سازمان یا نهاد، اداره یا ارگانی کاری داشته باشد، بدون توجه به بطن کار به دنبال آشنا می‌گردد و این آفت گریبان سازمان‌ها و ادارات را گرفته است بنابراین باید فضا را تغییر دهیم و در این راستا شورای شهر و مدیران شهری فعالیت لازم را انجام داده و تلاش می‌کنند این ذهنیت را از مردم دور کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: هر شهروندی با شهرداری کاری دارد باید بدون مشغله فکری حس کند که در خانه خود قدم گذاشته و با برادران و خواهران خود در ارتباط است؛ مدیریت شهری همواره تلاش کرده این فضا را ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه آرامش بخشی برای کارکنان شهرداری و شهروندان فراهم شود، گفت: در زمینه انضباط مالی و اقتصادی، تلاش شورای شهر کوتاه کردن مسیرها در کمترین زمان ممکن و با اعتماد حداکثری به مدیران شهرداری است، چرا که کار در شهرداری باید روان شود.

نصر اصفهانی خاطر نشان کرد: علاوه بر لوایحی که به صورت دوفوریتی و یک فوریتی به شورای شهر ارائه می‌شود، حتی بررسی لوایح معمولی بیش از دو هفته به طول نمی‌انجامد.

وی تصریح کرد: اگر امروز شهر اصفهان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده و در گوشه و کنار آن اتفاقات خوبی می‌افتد حاصل همدلی، وحدت و اعتماد دوسویه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید همواره در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق پانزده‌گانه و شهرداری مرکزی احساس شود که همه درصدد برداشتن گام‌هایی رو به جلو هستند.

وی با بیان اینکه فضای امروز فضای کارشکنی و درجا زدن، مشکلات را به گردن دیگران انداختن و موفقیت‌ها را به نام خود ثبت کردن نیست، افزود: یکی از موفق‌ترین سازمان‌ها و تشکیلاتی که امروز در شهر اصفهان به دور از تعارفات مرسوم به خوبی امور محوله خود را انجام می‌دهد و تصمیمات منطقی و بجا می‌گیرد، شهرداری اصفهان است.

نصر اصفهانی اظهار امیدواری کرد: حق و حقوق مردم با عملکرد صحیح مدیران شهری به خوبی ادا شود.

کد خبر 454926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.