وضعیت محدودیت‌های ساعت ۱۸ در روز اول اجرا و گلایه وزارت بهداشت

معاون کل وزارت بهداشت درباره ارزیابی‌های این وزارتخانه از نحوه اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از روز گذشته، گفت: در کشوری به این وسعت و گستره جغرافیایی درصدی هم بودند که محدودیت‌ها را رعایت نکردند و ما از آنها گله داریم و امیدوار هستیم خودشان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، دکتر ایرج حریرچی، درباره وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی جدید و تعطیلی مشاغل غیر ضروری از ساعت ۱۸ از روز گذشته (۲۰ آبان)، گفت: برای روز اول نحوه اجرای محدودیت‌ها خوب بود اما هنوز کافی نیست و باید رعایت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: باید در نظر بگیریم دیروز (۲۰ ابان) روز اول اجرای محدودیت‌ها بود. این اقدام یک کار بزرگ است و مهم این است که آغاز شده است. در کشوری به این وسعت و گستره جغرافیایی درصدی هم بودند محدودیت‌ها را رعایت نکردند و ما از آنها گله داریم و امیدوار هستیم خودشان موارد بهداشتی را رعایت کنند اما در صورت عدم رعایت محدودیت‌های مصوب، حتماً از شیوه‌های قانونی استفاده خواهد شد.

معاون کل وزارت بهداشت به ایسنا گفت: علاوه بر بازرسان بهداشت محیط، نظارت بر اجرای تعطیلی مشاغل غیر ضروری پس از ساعت ۱۸، وظیفه نظارت بر عهده ارگان‌های مختلف، تشکل‌های صنفی، نیروی انتظامی و قرارگاه ملی مقابله با کرونا است و وزارت بهداشت نقش نظارت عالیه دارد.

کد خبر 454883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.