دیگر جایی برای خاکسپاری نداریم/ فوت‌شدگان در معابر آرامستان اراک دفن می‌شوند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اراک گفت: تعداد بالای فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا سبب شده تا ظرفیت آرامستان اراک تکمیل شود و دیگر جایی برای دفن فوتی‌ها باقی نماند.

به گزارش ایمنا، طوفان محمدی در جلسه صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: امروز وظیفه ما این است که به عنوان شهروندان جامعه در مسیر آگاهی بخشی به دیگر شهروندان حرکت کنیم تا مردم متوجه شوند که مرگ تنها برای همسایه نیست و ویروس کرونا همه را تهدید می‌کند. گواه این موضوع پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها و خستگی بیش از حد کادر درمانی است و خدا می‌داند اگر شرایط به همین منوال پیش رود، جامعه ما با چه سرنوشتی رو به رو خواهد شد.

محمدی افزود: تعداد بالای فوتی‌های بیماری کرونا سبب شده تا ظرفیت آرامستان اراک تکمیل شود و دیگر جایی برای دفن فوتی‌ها باقی نماند. درحال حاضر با توجه به وخامت شرایط موجود، فوت شدگان در معابر آرامستان دفن می‌شوند که این امر در آینده‌ای بسیار نزدیک اثرات منفی خود را نشان خواهد داد. لازم است ٣٢ هکتار طرح توسعه آرامستان زودتر اجرایی شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اراک اظهار کرد: روزانه بین ٣٠ تا ٥٠ نفر در آرامستان اراک دفن می‌شوند و همین افزایش آمار سبب خستگی کادر زحمت زحمتکش آرامستان شده زیرا آنها ۲۴ ساعته مشغول کار هستند و حتی فرصت استراحت پیدا نمی‌کنند لذا با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان از مقامات ارشد دولت تقاضا دارم مساله زمین‌هایی که قرار است به آرامستان اضافه شوند را در اسرع وقت حل کنند چرا که دیگر کاری از دست مدیریت شهری بر نمی‌آید.

کد خبر 454865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.