کمک ۲ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار به ستاد کرونا

شهردار سبزوار گفت: پس از تصویب لایحه کمک دو میلیارد ریالی شهرداری سبزوار در شورای اسلامی شهر این مبلغ به حساب ستاد کرونای شهرستان واریز شد.

به گزارش ایمنا، سید علی کوشکی اظهار کرد: قرار است این مبلغ با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار صرف خرید تجهیزات و ملزومات بیمارستانی و درمانی شود.

وی در خصوص مصوبه بخشودگی بهای خدمات پسماند یک واحد مسکونی کادر درمانی، آموزشی و پیشگیری با تأیید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار برای سال‌های ۹۸ و ۹۹ عنوان کرد: کادر درمان و پزشکی می‌توانند با معرفی نامه علوم پزشکی سبزوار در از بخشودگی ۱۰۰ درصد بهره مند شوند.

شهردار سبزوار وضعیت سیاه کرونایی شهرستان سبزوار اشاره کرد و گفت: در این روزهای سخت جامعه پزشکی و کادر درمان بدون وقفه در حال تلاش برای درمان و مبارزه با بیماری مهلک کووید ۱۹ هستند که جا دارد در اینجا به سهم خود از آنان قدردانی ویژه داشته باشم.

کوشکی از مردم خواست ضمن خودداری از حضور در اماکن پرتردد و پر خطر، با استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حافظ جان خود و عزیزانشان و یاریگر کادر درمان و جامعه پزشکی در این روزهای بغرنج باشند.

وی با اشاره به همکاری همه جانبه با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی به از سرگیری برخی فعالیت‌های ویژه شهرداری برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا پرداخت و کمک و مساعدت با دانشگاه علوم پزشکی جهت راه اندازی هرچه سریع‌تر دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان واسعی، ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر و اماکن مهم و پرتردد، تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها، انسداد ورودی‌های اصلی شهر، تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری، چاپ اطلاعیه و بنرهای اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در سطح شهر را از جمله این اقدامات برشمرد.

شهردار سبزوار همچنین به اعمال دورکاری کارکنان شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از ابتدای آبان ماه کارکنان شهرداری با یک دوم نیرو به صورت دورکاری مشغول به فعالیت هستند که این مهم خوشبختانه نتوانسته خللی در ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد.

کد خبر 454818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.