رضایی: یاوری وزنه‌ای برای فوتبال کشور بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدواریم بتوانیم پیرو این شخصیت‌های بزرگ، در اخلاق و منش و در کار باشیم. محمود یاوری بیشتر از همه، شخصیت دوست داشتنی داشت که در همه زمینه‌ها بتوانیم پیرو ایشان باشیم.

رحمان رضاییدر حاشیه مراسم تشییع پیکر محمود یاوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یک شخصیت بزرگ فوتبالی را از دست داده‌ایم، اظهار کرد: این ضایعه و فقدان محمود یاوری را به جامعه ورزشی و اهالی فوتبال و همچنین فوتبالیست‌های کشور مخصوصاً دو باشگاه بزرگ اصفهان یعنی ذوب آهن، سپاهان، طرفداران، کارکنان و مدیران این دو باشگاه تسلیت می‌گویم.

وی افزود: یاوری یک مربی فوق‌العاده خوب، با شخصیت، قوی و با دیسیپلین بالا بود، از طرفی پدری مهربان برای همه بازیکنان بود و مهربانانه و پدرانه با آن‌ها برخورد می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شخصیت دوست داشتنی محمود یاوری، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پیرو این شخصیت‌های بزرگ، در اخلاق و منش و کار باشیم. محمود یاوری بیشتر از همه، شخصیت دوست داشتنی داشت که در همه زمینه‌ها بتوانیم پیرو ایشان باشیم.

رضایی از پیشنهاد ذوب آهن برای نامگذاری هفته دوم لیگ به نام محمود یاوری خبر داد و تصریح کرد: جا دارد به خاطر شخصیت بزرگ محمود یاوری بتوانیم برای گرامی‌داشت یاد و خاطره ایشان، هفته‌ای را به نام ایشان بگذاریم. این کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم از این شخصیت بزرگ ورزشی قدردانی کنیم. یاوری واقعاً وزنه‌ای برای فوتبال کشور در مقطع ملی، فوتبال ارتش‌ها و باشگاهی ذوب آهن و سپاهان بود و به نظرم این نامگذاری بجاست.

کد خبر 454784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.