پیمانکار تنظیف منطقه یک ترک کار کرده است

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس از جمع‌آوری زباله‌های سطح این منطقه با وجود ترک کار پیمانکار مربوطه خبر داد.

به گزارش ایمنا پطرس ترابی گفت: از ششم آبانماه جاری، با توجه به افزایش قیمت‌ها، پیمانکار تنظیف منطقه یک از ادامه کار صرف نظر کرده و ترک کار کرده است.

وی افزود: با این وجود، کار خدمات‌رسانی به شهروندان و جمع‌آوری زباله‌ها مختل نشده و از زمان ترک کار پیمانکار توسط ماشین‌آلات سازمانی انجام می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت این مسئله، تاکید کرد: به دنبال انتخاب پیمانکار جدید تنظیف هستیم، اما تا آن زمان از توان ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری برای جلوگیری از مشکلات بعدی استفاده می‌شود.

ترابی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم، رأس ساعت ۲۱ نسبت به خارج‌سازی زباله‌ها اقدام کرده و در این مسئله نیز یاری‌گر خادمان شهر باشند.

این مقام مسئول در عین حال نیز تاکید کرد: به منظور تحقق حقوق شهرداری در قرارداد مربوطه، اقدامات قانونی و حقوقی لازم پیگیری می‌شود.

وی ضمن قدردانی از شهروندان به منظور همکاری‌های مستمر در امور شهر، گفت: تا مشخص شدن پیمانکار جدید و انجام مراحل قانونی، جمع‌آوری زباله‌ها با استفاده از ماشین آلات مکانیزه مناطق دیگر و همچنین ماشین‌آلات باری انجام می‌شود.

کد خبر 454700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.