با شناخت کامل از نویدکیا به سپاهان آمدم/تار تار برای جدایی من از پیکان همکاری کرد

جلال علی محمدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان سال ۹۷_۹۸ با درخواست امیر قلعه نویی و باشگاه سپاهان از این تیم جدا می شود. وی برای سال ۹۹_۱۴۰۰ با درخواست محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان دوباره جذب این باشگاه می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال علی محمدی فوتبال را از هفت سالگی در کرج شروع کرد و در سن ۱۴ سالگی به اصفهان آمد تا ادامه دوران فوتبالی خود را در این شهر بگذراند. این بازیکن چهار سال در تیم‌های پایه سپاهان حضور داشت و بعد از آن به تیم اصلی اضافه شد.

علی محمدی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سپاهان، سپاهان نوین، گسترش فولاد تبریز، فجر شهید سپاسی، صبای قم و پیکان را دارد.

این بازیکن اعتقاد دارد اگر هر فردی روی پیشرفت خودش تمرکز کند تیمی که در آن قرار دارد هم پیشرفت خواهد کرد، خبرنگار ایمنا گفت و گویی با جلال علی محمدی انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

از چه زمانی فوتبال را شروع کردی؟

فوتبال را از هفت سالگی در کرج شروع کردم، ۱۴ سال داشتم که به اصفهان آمدم، یک فصل در ذوب آهن بازی کردم، چهار سال در رده‌های پایه سپاهان حضور داشتم و بعد از آن به تیم اصلی اضافه شدم.

سابقه بازی در چه تیم‌هایی را داری؟

سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، سپاهان نوین، گسترش فولاد تبریز، فجرشهید سپاسی، صبای قم و پیکان را دارم.

نظر تو راجع به سپاهان چیست؟

یکی از باشگاه‌های ایرانی است که امکانات خوبی دارد و روی یک اصول قانون مند پیش می‌رود. بازیکنان در سپاهان می‌توانند با آرامش کار خود را انجام دهند و فکر حواشی نباشند.

دلیل جدایی از سپاهان چه بود؟

کادر فنی قبلی سپاهان به سبک بازی من اعتقادی نداشت و به افرادی که مانند من بازی می‌کردند در لیگ بازی نرسید که این قابل احترام بود. آخر فصل ۹۸_۹۷ بود که باشگاه و امیر قلعه نویی تصمیم گرفتند همکاری ما تمام شود.

یک سالی که در پیکان بودی چطور گذشت؟

تیم خوبی داشتیم ولی تا هفته شانزدهم نتیجه مورد نظر را نگرفتیم، چند هفته آخر لیگ و بعد از کرونا شرایط خوب شد و ۹ بازی نباختیم. در کل فصل خوبی بود، اما امسال مدیریت تیم عوض شد و شرایط خوبی نسبت به سال‌های قبل نداشت که تصمیم گرفتم جدا شوم و در تیمی بازی کنم که شرایط آن بهتر باشد.

سبک مربیگری ویسی و فرکی چطور بود؟

سال گذشته حسین فرکی تا هفته هجدهم سرمربی تیم بود و بعد از آن عبدالله ویسی به تیم اضافه شد، هرکدام سیستم خاص خود را داشتند ولی تقریباً با یک ترکیب بازی می‌کردند. فرکی اعتقاد داشت بازیکنان باتجربه باید بازی کنند، اما ویسی به جوانان اهمیت می‌داد.

سابقه بازی با نویدکیا داری نظر تو در مورد سبک مربیگری او چیست؟

چند روز است که به تمرینات اضافه شدم و زود است بخواهم در رابطه با مربیگری محرم نویدکیا نظر دهم ولی از لحاظ فنی و اخلاقی او را می‌شناسم، می دانم چه تفکراتی دارد که باعث شد به سپاهان بیایم. باشگاه شرایط جدیدی را با محرم نویدکیا. تجربه می‌کند که امیدواریم موفقیت آمیز باشد.

برای جدایی از پیکان به مشکل برخوردی؟

با پیکان قرار داد داشتم که مبلغی به باشگاه داده شد تا رضایت نامه را صادر کردند. بیشترین همکاری را مهدی تار تار با من داشت و با وجود اینکه دوست داشت بمانم رضایت داد جدا شوم که از او تشکر می‌کنم.

مدت زمان قرار داد تو با سپاهان چند ساله است؟

قرار دادم با سپاهان دوساله است.

محمدرضا ساکت می‌تواند به سپاهان کمک کند؟

کارنامه ساکت را همه می‌دانند، پر افتخار ترین مدیری است که در سپاهان کار کرده. در حال حاضر که بازگشته اکیپ و مجموعه خوبی دارد و یکی از دلایلی که بازیکنان به سپاهان می آیند حضور ساکت و محرم نویدکیا در این باشگاه است.

چه هدفی برای آینده داری؟

خوب کار کنم برای تیمم و موفق باشم زیرا اگر من عملکرد خوبی داشته باشم تیم موفق خواهد بود حال اگر بازیکنان یک تیم روی موفقیت خود تمرکز کند قطعاً اتفاق خوبی برای آن خواهد افتاد.

به تیم ملی فکر می‌کنی؟

هر بازیکنی که در لیگ بازی می‌کند فکر پیراهن تیم ملی را دارد زیرا از همین لیگ است که بازیکنان دعوت می‌شوند. شرایط سنی هم مهم است، شاید بازیکنی مانند من که سی سال دارد شانس کمتری نسبت به بازیکن بیست و پنج ساله برای حضور در تیم ملی داشته باشد.

فکر می‌کنی بازیکن فیکس تیم محرم نویدکیا شوی؟

هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید که من فیکس بازی می‌کنم، همه تلاش می‌کنند، هم پستی‌های خوبی دارم که رقابت سالمی ایجاد می‌شود و همه می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم.

کد خبر 454673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.