معارضات دولتی و خصوصی بلوار ارم کرج آزادسازی می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: معارضات دولتی و خصوصی بلوار ارم و کنار گذر مهرشهر کرج آزادسازی می‌شود.

فرج‌الله ایلیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت تعریض بلوار ارم و کنار گذر مهرشهر بعد از بلوار دانش، اظهار کرد: درخصوص طرح تعریض بلوار ارم چند معارض دولتی در مسیر است که حدفاصل بلوار ارم از خیابان سوم شرقی شروع و تا سه راه کیانمهر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو، نیروی انتظامی و بنیاد تعاون سپاه که بحث کاخ مروارید را در نظر گرفتند در واقع معارضین دولتی و حاکمیتی ما در این مسیر هستند و برخی نیز مربوط به بخش خصوصی است که برای آزادسازی املاک هر دو برنامه داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج افزود: مهمترین برنامه اینکه در هفته گذشته با معاون مهندسی ناجا، دستور سریع برای عقب نشینی توافق ضمنی شده است و در حال حاضر در مراحل برداشت اعیانی‌های موجود و تعریض هستیم که موازی با آن واحد عمران منطقه بحث تخصیص اعتبار مربوطه در اجرای پروژه از محل پرونده‌های دیگر دیده شده را اجرایی کنیم.

ایلیات خاطرنشان کرد: موضوع بعد، بحث معارضین خصوصی است که در حال توافق با آنها هستیم و چند کار عمرانی در دستور کار قرار دارد که اکنون کارهای زیرسازی آن شده و منتظر هستیم در کمیسیون عالی معاملات برنده مناقصه اعلام شود تا بتوانیم آسفالت یکی از قطعات کندرو بلوار ارم را زیر بار ترافیک ببریم.

وی یادآور شد: بنا بر پیشنهاد مسئول املاک شهرداری، این موضوع مطرح شد تا در تهاتر بلوار ارم محدوده منطقه چهار و سه شهرداری برخی امتیازات تخصیص داده شود که اگر کمیسیون موافقت خود را اعلام کند لایحه‌ای در این خصوص تنظیم و به شورای اسلامی شهر کرج ارائه شود.

ایلیات خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد شهرداری ظرف مدت ۴۰ روز گزارش کامل از نحوه کار درخصوص گزارش طرح شده در این جلسه به کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج ارائه کند.

کد خبر 454549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.