۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
رونالدو از یوونتوس می‌رود

به نظر می‌رسد فوق ستاره پرتغالی و باشگاه یوونتوس به مشکل برخوردند و رونالدو سال آینده تورین را ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابستان دو سال پیش بود که کریس رونالدو فوق ستاره سابق رئال مادرید با به مشکل برخوردن با پرز رئیس باشگاه با انتقالی ۱۰۰ میلیون یورویی تصمیم به ترانسفر شدن به تورین گرفت.

اما کریستیانو پس از گذشت این مدت انگار هنوز در تیم ایتالیا جا نیفتاده است و مهر بانوی پیر به دلش نیست. انگار از سری‌آ خوشش نیامده است و هردو طرف قصد پایان همکاری دارند.

نشریه AS مدعی شد اوضاع در این روزها بر وفق مراد کریستیانو رونالدو پیش نمی‌رود. او که بازگشت از بیماری کرونا را با زدن دو گل مقابل اسپتزیا جشن گرفته بود، در برابر فرنس‌واروش عملکرد خوبی نداشت تا جایی که انتقاد کاپلو و حتی پیرلو را در پی داشت.

هرچند که ستاره پرتغالی تک گل یووه مقابل لاتزیو را به ثمر رساند اما این نشریه اسپانیایی مدعی شده است که بیانکونری علاقه‌ای به تمدید قرارداد کریستیانو ندارد و یک سال پیش از پایان قرارداد او، این بازیکن را در بازار نقل و انتقالات قرار خواهد داد.

همچنین دستمزد بالای رونالدو یکی دیگر از دلایلی است که وی را به در خروج یوونتوس نزدیک می‌کند. این در حالی است که از مدت‌ها پیش خبر از علاقه دوطرفه رئال و رونالدو برای همکاری مجدد به گوش می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید آیا این فوق ستاره پرتغالی شرایط برایش مهیا می‌شود تا به مادرید برگردد و در سال‌های آخر فوتبالش به همراه لیونل مسی، فوتبالی‌ها یک بار دیگر مهمان نمایش‌های جذاب کند یا خیر.

کد خبر 454495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.