۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
بلندشو و بجنگ آقای ایسکو!

ایسکو هافیک خوش تکنیک رئال مادرید با نمایش ضعیف در بازی مقابل والنسیا و نداشتن تلاش کافی در تمرینات بشدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند فصل پیش رئال مادرید با پرداخت مبلغی هنگفت ایسکوی جوان را از مالاگا به برنابئو انتقال داد. در حالی که بارسلونا هم در رقابت با مادریدی‌ها برای این انتقال بود.

ایسکو قرار بود ستاره‌های کهکشانی‌ها باشد و سال‌ها در میانه میدان بدرخشد. او در زمان کارلتو در ترکیب جا افتاده بود، اما در دو سه فصل اخیر با سولاری لوپتگی و زیدان به مشکل برخورده است. این ستاره ریزجسته چند وقتی است که شدیداً افت کرده است، برای جدایی از رئال همه کار انجام داده تا شرایطش را عوض کند، اما هر بار برای خروج به مشکل برخورده است اخیراً هم که به دلیل نداشتن تلاش کافی در تمرینات نیمکت رئال پیچ شده است. اینها در حالی است که زیزو برای بازی چند شب پیش مقابل والنسیا بعد از مدت‌ها به او میدان داد، اما شرایط باز هم نابسامان بود.

در بازی مقابل خفاش‌ها که با شکست سنگین چهار بر یک سفید پوشان پایتخت نشین همراه بود، ایسکو بسیار ضعیف بوده و پنالتی هم داد. همین نمایش بد شاید صبر هواداران، زیدان، پرز و حتی خود ایسکو را لبریز کند و او مادرید را برای همیشه ترک کند.

ایسکو می‌داند، اشخاصی حق ندارند بد شوند. شاید بقیه‌ آدم‌ها اختیار سرنوشتشان دست خودشان باشد، ولی برخی هستند که بود و نبودشان برای همه مهم است. ایسکو یا نباید آنقدر خوب می‌شد که کلی آدم را عاشق خودش کند و یا حالا نباید عاشقانش را ناامید. از یک جایی تلاش وظیفه انسان ها است تا به خاطر دیگران به روزهای خوب خود برگردند برای آن بچه‌هایی که با لباس بازیکن مورد علاقه‌شان به خواب می‌روند، برای آن طرفدارانی که به شوق یک عکس و امضا ساعت‌ها منتظر می‌مانند و برای آن آدم‌هایی که به فردای یک ستاره دل خوش می‌کنند. برخی می‌گویند زندگی آنجایی ارزش دارد که برای آدم‌هایی که تو را بیشتر از خودشان دوست دارند بجنگی و گرنه نفس کشیدن بدون اینکه برای کسی مهم باشی اسمش زندگی نیست.

آقای ایسکو حالا که تو اینجا هستی و کلی آدم دلشان می‌خواهد دوباره سرپا شوی، انصاف نیست که به معمولی بودن بسنده کنی. باید کاری کنی که یک روز همه آن‌هایی که تو را برای دوست داشتن انتخاب کردند با انگشت نشانت بدهند و بگویند، این همان است که ارزش عشق ورزیدن داشت.

بلند شو آقای ایسکو، بلند شو و بجنگ. نه به خاطر خودت. بجنگ به خاطر همه‌ آن‌هایی که طاقت زمین خوردنت را ندارند. آنها را ناامید نکن.

کد خبر 454493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.