کلوپ هرگز "بابی" را فراموش نمی‌کند!

ستاره برزیلی لیورپول با درخشش های ژوتای جوان و نمایش های ضعیف خودش مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که بابی فیرمینو ستاره برزیلی لیورپولی‌ها روی فرم نیست و با بازی‌های ضعیفش هواداران قرمزهای آنفیلدی را ناراحت و نگران کرده است.

این درحالی است که خرید جدید آقای کلوپ یعنی دیگو ژوتای پرتغالی با عملکرد خیره کننده و ارائه نمایش‌های جذاب عرصه را بر حضور فیرمینو تنگ کرده است. ژوتا در هشت بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا سه هتریک ثبت کرده است.

با وجود نمایش‌های ضعف بابی، مربی آلمانی اما همچنان حامی او است. ای کاش همه‌ ما در زندگی مثل فیرمینو یک یورگن کلوپ داشتیم تا وقتی همه‌ دنیا علیه ما شدند، او بیاید و مقابل همه‌ آن‌ها بایستد.

چقدر خوب می‌شد اگر زمانی که حالمان خوب نیست یکی بود که بتواند ما را با همان حال خرابمان دوست داشته باشد و فریاد بزند این آدم روزهای خوب هم داشته است.

معمولاً آدم‌ها رفیق روزهای خوش هم هستند، در روزهای بد اکثراً از هم فاصله می‌گیرند اما قدر آدم‌های بی‌نظیر را زمانی می‌شود فهمید که در اوج بی‌توجهی بقیه، سراغت می‌آیند.

حق با یورگن کلوپ است فیرمینو در موفقیت‌های این چندساله‌ لیورپول نقش اساسی داشته است. بیراه نیست اگر بگوییم که او متفاوت‌ترین مهاجم نوک چند سال اخیر فوتبال دنیا بوده است.

مهاجم هدفی که بازی‌سازی را به گل زدن ترجیح می‌دهد و با نحوه‌ بازی‌اش صلاح و مانه را به گلزن‌های بهتری تبدیل می‌کند. حالا این مهاجم فداکار کمی از روزهای خوبش فاصله گرفته است و درخشش ژوتای جوان هم باعث شده که دیگر هرکسی بتواند فیرمینو را نقد کند.

کلوپ اما آن کاری را که خیلی‌ها نمی‌کنند می‌کند. او درست است که از درخشش جوان پرتغالی‌اش شاد می‌شود اما ستاره‌ برزیلی‌اش را هم فراموش نمی‌کند.

او کنارش ایستاده است. به بابی (لقب فیرمینو) دلگرمی می‌دهد و در روزهای سختی که ممکن است همه بابی را فراموش کنند او با صدای بلند اسمش را فریاد می‌زند.

به قول کلوپ: "زندگی جای بدی است؛ چون وقتی که یک تازه‌وارد عملکرد خوبی ارائه می‌دهد همه زحمات نفر قبلی را فراموش می‌کنند." ولی او سعی می‌کند در این جای بد خوب باشد تا پسر محبوب برزیلی‌اش احساس تنهایی نکند.

کد خبر 454492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.